• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5

ضرورت اهتمام و عزم جدی مدیران شهری نسبت به رفع مشکلات مردم

  • کد خبر : 6270
  • 22 مرداد 1400 - 12:29
ضرورت اهتمام و عزم جدی مدیران شهری نسبت به رفع مشکلات مردم
نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: مدیران و مسئولین شهری باید نسبت به رفع مشکلات مردم اهتمام و عزم جدی داشته باشند و مطالبات را پیگیری کنند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، علیرضا رحیمی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج و مصطفی سعیدی سیرایی، سرپرست شهرداری کرج از شهرک سپهر بازدید کردند و با شهروندان و هیأت امنای مسجد ولی عصر (عج) به صورت چهره به چهره کردند و پاسخگو و پیگیر خواسته ها و مشکلات آن ها شدند.

علیرضا رحیمی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با تأکید بر لزوم ارتباط نزدیک با مردم با محوریت مساجد مطرح کرد: همه مدیران باید برنامه های دیدار با مردم را به صورت مستمر انجام دهند زیرا این میزها متعلق به مردم است و کار ما زمانی ارزش دارد که برای حل مشکلات آن ها پیشگام و پیش قدم شویم و از خودگذشتگی و تلاش وافر داشته باشیم.

وی با اشاره به نقش مساجد در طول تاریخ برای بیان مشکلات و حل و فصل اختلافات بیان کرد: کسب رضایت شهروندان و حل مشکلات شهری از مهمترین وظایفی است که مسئولان شهری عهده دار آن هستند. از روز اول به مجموعه شورا و شهرداری تاکید داشتم که باید بدون نگاه یک سویه و لحاظ نگاه‌های عادلانه به مشکلات مردم توجه و برای ارائه خدمات عادلانه تلاش شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج تأکید کرد: مدیران و مسئولین شهری باید نسبت به رفع مشکلات مردم اهتمام و عزم جدی داشته باشند و مطالبات را پیگیری کنند زیرا یکی از وظایف مدیران پاسخگویی و ارتباط نزدیک با مردم است.

در این دیدار ضمن بررسی مشکلات، دستور پیگیری و رسیدگی سریع به مطالبات مردم از جمله افزایش سرانه ورزشی، تغییر کاربری بیمارستان و زمین بلاتکلیف ، سرانه فرهنگی و خدمات شهری صادر شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=6270

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.