• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
3
استاندار البرز تاکید کرد؛

ضرورت تولید برق مورد نیاز شهرک های صنعتی با راه اندازی نیروگاه های CHP

  • کد خبر : 17121
  • 21 اردیبهشت 1402 - 9:56
ضرورت تولید برق مورد نیاز شهرک های صنعتی با راه اندازی نیروگاه های CHP
استاندار البرز گفت: راه اندازی نیروگاه های CHP و استقرار پنل های خورشیدی از جمله تجارب موفق بسیاری از واحدهای تولیدی است و شهرک های صنعتی می توانند نسبت به تولید برق مورد نیاز خود اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز در نشست با مدیران شرکت شهرک های صنعتی استان و اعضای هیات مدیره شهرک های صنعتی دولتی و خصوصی البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، به شعار سال و منویات رهبر معظم رهبری انقلاب اشاره و حمایت خود را از تولید و رفع موانع تولیدکنندگان، صنعتگران و تجار استان در این مسیر اعلام کرد.

وی در این نشست بر تامین نیاز صنایع توسط برق منطقه ای تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به شرایط موجود و محدودیت هایی که در تولید برق وجود دارد، ضروری است که شهرک ها نیز نسبت به تولید برق مورد نیاز خود اقدام کنند. راه اندازی نیروگاه های CHP و استقرار پنل های خورشیدی از جمله تجارب موفق بسیاری از واحدهای تولیدی است که شهرک های صنعتی می توانند در این رابطه اقدام کنند.

استاندار البرز بیان کرد: راه اندازی تصفیه خانه های فاضلاب در شهرک ها نیز از جمله الزامات استان برای بازچرخانی آب، صرفه جویی در مصرف آن، افزایش بهره‌وری آب و صرفه اقتصادی برای واحدها به شمار می رود. جلوه بصری شهرک های صنعتی نیز با زیباسازی باید انگیزه بخش باشد و واحدهای تولیدی و صنعتی در جهت حفاظت و توسعه محیط زیست به مسئولیت های اجتماعی خود عمل کنند.

عبداللهی در پایان خاطرنشان کرد: از صاحبان صنایع استان البرز که همواره به نیروی کار ماهر و زبده نیاز دارند، انتظار می‌رود تا در خصوص جذب نیرو و فرهنگ سازی در این رابطه طرح ها و برنامه های پیشنهادی خود را ارائه دهند تا تک تک آن ها توسط متولیان امر بررسی شوند و در صورت لزوم در دستور کار قرار گیرند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=17121

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.