• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3
استاندار البرز تاکید کرد؛

ضرورت جلوگیری از بروکراسی های دست و پا گیر در ادارات و سازمان ها

  • کد خبر : 17592
  • 31 اردیبهشت 1402 - 11:30
ضرورت جلوگیری از بروکراسی های دست و پا گیر در ادارات و سازمان ها
استاندار البرز با تاکید بر ضرورت جلوگیری از بروکراسی های دست و پا گیر و سردرگمی متقاضیان در ادارات و سازمان ها بیان کرد: مبنا و چارچوب قانونی در اخذ استعلام ها از دستگاه ها مورد انتظار است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز امروز در جلسه قرارگاه اصلاح ساختار و بهبود فضای کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به مردم که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (ع)، روز دختر و دهه کرامت، گفت: این قرارگاه در راستای اجرای کامل پنجره واحد و استقرار دولت الکترونیک تشکیل شده است زیرا برای این امر قانون و دستورالعمل جامع و مدون وجود دارد.

وی با اشاره به اهمیت این قرارگاه و با تاکید بر اینکه همه باید در راستای ارائه خدمت به مردم در چارچوب پنجره واحد خدمات، برنامه ریزی و اقدام کنند، مطرح کرد: این موضوع باید به صورت دقیق مورد پیگیری قرار گیرد و مدیران در فاصله زمانی مشخص، گزارشی از عملکرد و برنامه های خود را ارائه دهند. همه دستگاه ها باید جلسات لازم را برگزار و با احصا و اصلاح فرآیندها، خروجی را به عنوان یک مسیر راهنما به صورت بنر و پوستر در دستگاه ها نصب کنند تا متقاضیان از روند امور آگاه شوند.

استاندار البرز با تاکید بر ضرورت جلوگیری از بروکراسی های دست و پا گیر و سردرگمی متقاضیان در ادارات و سازمان ها بیان کرد: مبنا و چارچوب قانونی در اخذ استعلام ها از دستگاه ها مورد انتظار است. روند صدور مجوزها گاهی زمان بر است و مجوزهای قبلی در این فرآیند باطل و این امر منجر به طولانی شدن روند تحقق اهداف می شود. با راه اندازی این قرارگاه درصدد هستیم با انجام اقدامات قرارگاهی نسبت به اصلاح ساختار فرآیند کسب و کار، ارائه خدمات مطلوب به مردم را تسریع و تسهیل کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=17592

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.