• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج تاکید کرد؛

ضرورت نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی در کودکان

  • کد خبر : 11337
  • 18 آبان 1401 - 11:40
ضرورت نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی در کودکان
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با اشاره به نقش تاثیرگذار کتاب در ارتقای سطح دانش و فرهنگ نسل آینده، بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی در کودکان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سومین جلسه شورای سیاست‌گذاری اجرای طرح پایتخت کتاب ایران به میزبانی سازمان فرهنگی شهرداری و به ریاست مشاور استاندار البرز و با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج و مدیران استانی در سالن اجتماعات اطلس برگزار شد.

محسن برجی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در این جلسه گفت: همه دستگاه‌های مربوط به حوزه کتاب، باید فرهنگ کتابخوانی و مهارت آن را برای کودکان نهادینه کنند. رفع ضعف‌های این حوزه در کوتاه مدت امکان پذیر نیست و باید تلاش کنیم میزان مطالعه را در کرج بالا ببریم.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار کتاب در زندگی و ارتقای سطح دانش و فرهنگ نسل آینده، بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ کتاب‌خوانی در کودکان تاکید کرد و ارتقای باور مسئولین حوزه کتابخوانی را مهم‌ترین اقدام در این زمینه دانست و عنوان کرد: فرآیند تکامل بشر، مطالعه کتاب است؛ خداوند نیز پیامبران خود را به وسیله کتاب برای مردم معرفی کرد.

لازم به توضیح است در این جلسه که تمامی ارگان‌های مرتبط با حوزه کتاب حضور داشتند، مصوباتی در خصوص برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای رسیدن به عنوان «پایتخت کتاب ایران» مطرح شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=11337

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.