• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

ضرورت همراهی جوانان البرزی در تحقق برنامه های توسعه ای استان

  • کد خبر : 4721
  • 17 فروردین 1400 - 19:00
ضرورت همراهی جوانان البرزی در تحقق برنامه های توسعه ای استان
استاندار البرز گفت: جوانان استان بر روند تحقق برنامه های توسعه ای استان ناظر و در این مسیر همراه باشند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که امروز با حضور اعضای مجمع جوانان استان در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، از جوانان خواست اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند، ردیف های اول جلسات بنشینند و نظرات خود را بیان کنند.

وی با اشاره به اهمیت تشکیل جلسات مجمع جوانان بیان کرد: با برگزاری چنین نشست هایی از دغدغه های این قشر پرتوان در استان باخبر می شویم و بر این اساس برای حضور جوانان در عرصه های مختلف تصمیم گیری و تصمیم سازی استان، بستر و فضای لازم را فراهم می کنیم.

استاندار البرز با بیان اینکه نگاهی ویژه به این قشر شده و در عرصه های مختلف از آن ها درخواست شد که فعالیت داشته باشند اذعان کرد: فضای بسیار مساعدی در البرز برای شکوفایی و نمایش توانمندی های جوانان مهیا شده است؛ از این رو باید وارد میدان شوند و با قدرت و شور جوانی، نسبت به ارائه داشته های خود اقدام کنند.

شهبازی با اشاره به نقش جوانان در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: اکنون نیز چنین نگاهی به جوانان وجود دارد اما خودشان نیز باید تلاش بیشتری کنند و از فرصت ها بهره برداری کافی را داشته باشند. فرمانداران و دستگاه های اجرایی نیز باید از ظرفیت کارگروه های مختلف جوانان در موضوعات و بخش های گوناگون بهره ببرند.

وی با بیان اینکه از جوانان استان انتظار می رود که روند امور استان در حوزه های مختلف را مورد رصد و بررسی قرار دهند و به جد مطالبه گر باشند افزود: در اداره کل امور اجتماعی استانداری البرز نیز میزی برای حضور نمایندگان مجمع جوانان پیش بینی شده تا از این طریق امور خود را دنبال کنند.

استاندار البرز ضمن اعلام حمایت از جوانان خوش فکر و توانمند استان اذعان کرد: در این مسیر، تابع هیچ گونه قرابت و نسبتی نیستم و تمامی این عزیزان را یکسان می بینم. جوانان استان نیز بر روند تحقق برنامه های توسعه ای استان ناظر و همراه باشند.

در پایان این نشست از ۱۱ جوان برتر استان البرز تقدیر شد و جوانان نیز با اهدای لوحی از حمایت های استاندار البرز قدردانی کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=4721

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.