• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
0
مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز تاکید کرد؛

ضرورت هم اندیشی‌ مستمر در حوزه فعالیت رسانه ای بانوان

  • کد خبر : 27560
  • 05 اردیبهشت 1403 - 18:37
ضرورت هم اندیشی‌ مستمر در حوزه فعالیت رسانه ای بانوان
مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز بر ضرورت هم اندیشی‌ مستمر و تعیین مصداق‌هایی برای جهاد تبیین تاکید و نقاط ضعف و قوت فعالیت رسانه‌ در حوزه بانوان را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، نشست تخصصی بانوان فعال رسانه استان البرز با هدف هم‌افزایی و شناسایی چهره‌های برتر در حوزه رسانه، ظرفیت سنجی، آسیب شناسی، ارزش گذاری و تقویت تلاش ها و نیز ترغیب خبرنگاران و فعالان رسانه حوزه زنان و خانواده به عنوان کُنشگران توسعه برگزار شد.

ابراهیم نوروزی فر مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز در این نشست بر ضرورت هم اندیشی‌ مستمر و تعیین مصداق‌هایی برای جهاد تبیین به اقتضای شرایط، تاکید و نقاط ضعف و قوت فعالیت رسانه‌ در حوزه بانوان را تشریح کرد.

وی در ادامه بیان کرد: امروزه بانوان با تلاش های پیگیرانه خود، حدود ۷۰ درصد از آمار فعالان تخصصی در عرصه رسانه در البرز را به خود اختصاص داده اند.

در ادامه این نشست اعضای حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و مقرر شد مشکلات و معضلات جامعه بانوان خبرنگار و سایر بانوان فعال در حوزه های فرهنگی در استان البرز مورد بحث و بررسی قرار گیرد‌.

فهیمه سادات خضری که در این مراسم به عنوان مسئول بانوان سازمان بسیج رسانه استان البرز معرفی شد اذعان کرد: امروز ما در یک جنگ ترکیبی به سر می‌بریم و دشمن با تمام قوا به میدان آمده تا برنده این میدان باشد.

وی با بیان اینکه دشمن از هر سلاحی علیه انقلاب اسلامی، زن و خانواده ایرانی استفاده می کند اذعان کرد: هیئت اندیشه‌ورز بانوان بسیج رسانه استان البرز مشکلاتی که زنان در خانواده و اجتماع دارند را مورد بحث و پیگیری قرار خواهد داد و در این حوزه به حمایت بانوان رسانه ای به صورت تخصصی نیازمند است.

گفتنی است انتخابات هیئت اندیشه‌ورز بانوان بسیج رسانه استان البرز نیز برگزار و یاسمن مرادی به عنوان رئیس و رقیه دین محمدی به عنوان نائب رئیس انتخاب شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=27560

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.