• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
4

طرح جامع ترافیک شهر کرج با اولویت بندی تکمیل می شود

  • کد خبر : 8256
  • 16 تیر 1401 - 17:04
طرح جامع ترافیک شهر کرج با اولویت بندی تکمیل می شود
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل ترافیک شورای شهر کرج از اجرای طرح جامع ترافیک شهر کرج با اولویت بندی تکمیل و تقاطع بلوار موذن و ادامه بلوار جمهوری اسلامی خبر داد.

به گزارش‌ پایگاه خبری دیده بان البرز، مسعود محمدی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر کرج خبر داد: طرح جامع ترافیک شهر کرج با اولویت بندی تکمیل و تقاطع بلوار موذن و ادامه بلوار جمهوری اسلامی به صورت جامع بررسی و با رفع معارضات اجرایی می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه قسمتی از پروژه بزررگراه شمالی در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید روان سازی ترافیک در مسیر های ورودی و خروجی به این بزرگراه می بایست از طریق تقاطع غیرهمسطح تامین شود تا موجب تداخل ترافیک در سایر معابر مجاور نشود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل ترافیک شورای شهر کرج افزود: تقاطع بلوار موذن و ادامه بلوار جمهوری (مسیر اتصال به بزرگراه شمالی) از جمله تقاطعاتی است که با توجه به طرح جامع ترافیک و حجم تردد کنونی و آینده می بایست به صورت غیرهمسطح اجرا شود.

محمدی تصریح کرد: مطابق گزارش ارائه شده معاونت فنی و عمرانی و معاونت حمل و نقل، مطالعات طراحی در فاز اول تکمیل شده و در فاز دوم نیز در حال تکمیل است و تا پایان مهر ماه سال جاری انتخاب پیمانکار و شروع عملیات، آغاز خواهد شد. در خصوص معارضین پروژه، قبل از شروع آن، تمهیدات لازم در نظر گرفته شود تا زمان عملیات اجرایی، موضوعات مختلف موجب توقف و تاخیر در بهره برداری نشوند.

به گفته رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل ترافیک شورای شهر کرج همچنین حجم ترافیکی که به این مسیر (بلوار جمهوری) اضافه می شود را با در نظر گرفتن نقاط عطف که موجب ترافیک در آینده خواهد شد را مورد مطالعه کارشناسان قرار داده و با اولویت بندی نسبت به تکمیل طرح جامع ترافیک شهر اقدام شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=8256

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.