• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6

طرح دوشنبه های سالمندی در کرج در حال اجراست

  • کد خبر : 13529
  • 11 بهمن 1401 - 8:59
طرح دوشنبه های سالمندی در کرج در حال اجراست
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج خبر داد: این سازمان در پارک‌ها و فرهنگسراهای مختلف سطح شهر، طرح دوشنبه‌های سالمندی را اجرا می کند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، محسن برجی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج خبر داد: این سازمان دوشنبه‌های اول هر ماه در پارک‌ها و فرهنگسراهای مختلف سطح شهر اقدام به برگزاری دوشنبه‌های سالمندی کرده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون سه دوره از دوشنبه‌های سالمندی در کرج برگزار شده است، افزود: اولین دوشنبه سالمندی در آبان ماه در پارک ایران زمین برگزار و دو برنامه بعدی با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان و در نظر گرفتن رفاه سالمندان در فرهنگسرای کوثر و غدیر برگزار شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج بیان کرد: تلاش ما این است که برنامه ذکر شده در فصل زمستان در فرهنگسراها اجرا شود و در فصول گرم سال، مجدد، شاهد اجرای این برنامه در پارک‌های سطح شهر خواهیم بود.

برجی پررنگ‌تر کردن حضور سالمندان و تقویت مشارکت و فعالیت این قشر در جامعه را از سیاست‌های مجموعه مدیریت شهری کرج در اجرای این طرح دانست و اضافه کرد: هدف از اجرای این برنامه‌ها نشان دادن اهمیت جایگاه سالمندان به عنوان سرمایه‌های شهر و جامعه است.

وی توضیح داد: برگزاری جشن نشاط اجتماعی، ورزش و حرکات اصلاحی، اجرای برنامه‌های هنری مانند موسیقی و شعرخوانی از اقداماتی است که در دوشنبه‌های سالمندی با مشارکت مستقیم سالمندان انجام می‌شود و حضور اجتماعی و مشارکت مستقیم سالمندان در برنامه‌های مختلف این روز، گام مهمی در جهت ایجاد آرامش و نشاط بیشتر این افراد است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=13529

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.