• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

طوفان بهاری در راه کرج است/ آماده باش دستگاه های خدماتی

  • کد خبر : 7621
  • 04 فروردین 1401 - 11:13
طوفان بهاری در راه کرج است/ آماده باش دستگاه های خدماتی
فرماندار ویژه شهرستان کرج با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی و اطلاعیه سازمان مدیریت بحران مبنی بر وقوع طوفان بهاری، از شهروندان، مسافران و گردشگران خواست از حضور در اماکن پرخطر و حادثه خیز پرهیز کنند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، غفور قاسم پور، فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: امروز پنجشنبه و فردا جمعه بنا بر پیش بینی سازمان هواشناسی، احتمال وقوع طوفان در کرج وجود دارد بنابراین شهروندان و گردشگران باید از حضور در نقاط پرخطر نظیر تابلوهای تبلیغاتی، مسیر رودخانه کرج، ساختمان های نیمه کاره و سایر نقاطی که طی سفر احتمال سقوط سنگ و … وجود دارد، اجتناب کنند.

وی پیرو این اطلاعیه از مرکز مدیریت بحران شهرستان کرج تمامی دستگاه های خدمات رسان شهرستان را در وضعیت آماده باش قرار داد و مطرح کرد:  محور گردشگری کرج – چالوس کانون اصلی نقاط حادثه خیز به شمار می رود که در این راستا دستگاه های خدماتی باید آمادگی لازم را داشته باشند تا طوفان موجب غافلگیری مسئولان امر نشود.

فرماندار ویژه شهرستان کرج با اشاره به استقرار پایگاه های امداد و نجات جاده ای در مسیر تردد گردشگران و مسافران بیان کرد: آمار تصادفات جاده ای در سطح کشور تاکنون بالا اعلام شده است؛ از هموطنان عزیز می خواهیم با تجهیزات کافی و احتیاط لازم در جاده ها تردد کنند. به دنبال این اطلاعیه احتمال وقوع حوادث غیرمترقبه در جاده ها، مراکز گردشگری نظیر پارک ها، مجاورت درختان و رودخانه ها و … دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=7621

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.