• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
0

عبدالله دارایی، به عنوان مدیر جهادی برگزیده کشور انتخاب شد  

  • کد خبر : 14356
  • 23 اسفند 1401 - 17:09
عبدالله دارایی، به عنوان مدیر جهادی برگزیده کشور انتخاب شد  
 در نهمین همایش ملی مدیریت جهادی کشور، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز به عنوان مدیر جهادی برگزیده در عرصه توسعه کشور انتخاب و موفق به دریافت نشان عالی مدیر جهادی برگزیده سال شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، نهمین همایش ملی مدیریت جهادی کشور، با حضور رئیس قوه قضائیه، رئیس سازمان بازرسی کل کشور، رئیس هیئت مدیره انجمن مدیریت جهادی کشور و جمعی از کارآفرینان و تولیدکنندگان در مرکز همایش های بین المللی کتابخانه ملی ایران برگزار شد.

کمیته داوری این همایش، عبدالله دارایی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز به عنوان مدیر برگزیده جهادی در عرصه توسعه کشور انتخاب، معرفی و با اهدای تندیس و نشان مدیر جهادی برگزیده سال از وی تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است همایش ملی مدیریت جهادی کشور از سال ۱۳۹۳ با هدف تبیین نقش مدیریت جهادی و مدیران جهادی در تصمیم گیری های کلان کشور، شناسایی نقاط ضعف و قوت مدیران و تلاش برای ایجاد همدلی، همگرایی و اتحاد مدیران در جهت منافع ملی و نیز هم افزایی قوای کشور به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی، همه ساله برگزار می شود.

تبعیت از رهبری، نگاه نقادانه، تخصص و پایبندی به قانون، اخلاص و صداقت، کارآمدی، توکل بر خدا، خود باوری و اعتماد به نفس، صبر و پایداری، حسن خلق، جوهره رهبری، خطرپذیری، سخت کوشی، بن بست شکنی، شجاعت و دلیری، حرکت مبتنی بر علم و درایت، تولید علم و دانایی، خلاقیت و نوآوری، مشورت، تکلیف محوری و … مشحصات مدیران جهادی از نگاه انجمن مدیریت جهادی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=14356

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.