• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر کرج عنوان کرد؛

عدم جایگزینی خودروهای فرسوده در تدابیر دولت/ معابر شهری تبدیل به پارکینگ سیار شده اند

  • کد خبر : 17912
  • 06 خرداد 1402 - 12:51
عدم جایگزینی خودروهای فرسوده در تدابیر دولت/ معابر شهری تبدیل به پارکینگ سیار شده اند
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: دولت باید درصدی از خودروهای تولیدی را به تعویض خودروهای فرسوده اختصاص می‌داد اما اکنون دولت صرفا به تولید و ورود خودرو به داخل شهرها و معابر اقدام کرده است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، علیرضا رحیمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: با توجه به گزارش اقدامات سال ۱۴۰۱ که از سوی پلیس راهور ارائه شد و همچنین بررسی وضعیت ترافیکی شهر کرج، بیش از گذشته نیاز به تدابیر ویژه از سوی دولت، پلیس راهور و خودروسازان احساس می‌شود.

وی با اشاره به حجم بالای خودروها در معابر شهری مطرح کرد: این روزها تب خرید خودرو در بالاترین میزان خود است و بیشترین میل و رغبت برای خرید خودرو در بین شهروندان وجود دارد، در حالیکه دولت باید درصدی از این خودروهای تولیدی را به تعویض خودروهای فرسوده اختصاص می‌داد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج اضافه کرد: اما اکنون دولت صرفا به تولید و ورود خودرو به داخل شهرها و معابر اقدام کرده است و در نتیجه شاهد بالا رفتن سرانه خودروی خانوار در معابر شهرها هستیم.

رحیمی نتیجه این امر را شلوغ شدن بیش از حد معابر دانست و اظهار کرد: در حال حاضر معابر شهری تبدیل به یک پارکینگ سیار شده‌ و نقش عملکردی انتقال بار ترافیکی را از دست داده‌اند. با توجه به حضور رئیس پلیس راهور استان البرز در کمیسیون عمران، نیازمند هم اندیشی و همکاری بیشتر بین مدیریت شهری و راهور هستیم.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=17912

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.