• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
0
مصطفی سعیدی سیرائی:

غیربومی بودن مدیران البرز یکی از اساسی ترین مشکلات است

  • کد خبر : 28005
  • 20 اردیبهشت 1403 - 19:11
غیربومی بودن مدیران البرز یکی از اساسی ترین مشکلات است
نامزد انتخابات مجلس کرج گفت: کمبود زیرساخت‌ها و عدم نظارت دقیق بر عملکرد مدیران و غیربومی بودن آنها از اساسی‌ترین مسائل ما در استان البرز است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز و به نقل از خبرگزاری مهر، «مصطفی سعیدی سیرائی» نامزد انتخابات مجلس کرج از حوزه کرج، فردیس و اشتهارد گفت: با توجه به شکل گیری جریان‌های سیاسی جدید و تغییر موازنه قدرت بین اکثریت اصولگرای سنتی و رویش‌های جدید انقلابی، مجلس دوازدهم باید از پویایی و نشاط سیاسی ویژه ای برخوردار باشد و لابی گری های مرسوم بهم بخورد و در مجموع با درصد قابل توجه نمایندگان انقلابی امیدواریم شاهد تغییرات محسوس به نفع مردم باشیم.

وی با بیان اینکه نقشه راه اجرای برنامه هفتم توسعه، واقعی دیدن بودجه‌ها و جلوگیری از ناترازی بودجه. به فرمایش مقام معظم رهبری ام الخبائث ناترازی بودجه است در خصوص اولویتش در مجلس آینده برای حضور در کمیسیون ها اذعان کرد: به دلیل حوزه تخصصی اینجانب و کمبود سرانه‌ها و زیر ساخت‌ها در حوزه انتخابیه حتی الامکان در کمیسیون برنامه و بودجه حضور پیدا خواهم کرد.

سیرایی در خصوص مهمترین چالش استان البرز و راهکارهای خود برای این موضوع توضیح داد: کمبود زیرساخت‌ها و عدم نظارت دقیق بر عملکرد مدیران و غیربومی بودن آنها از اساسی‌ترین مسائل ما در استان البرز است که علیرغم نزدیکی به مرکز جزو محروم‌ترین استان‌ها با بیش از ۶۰ محله محروم هستیم که نیازمند رسیدگی فوری هستند.

اننهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=28005

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.