• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
7

 قرار عاشقی در مصلای کرج/ شهدا سوزن بان ریل شهادت هستند

  • کد خبر : 6337
  • 07 شهریور 1400 - 12:55
 قرار عاشقی در مصلای کرج/ شهدا سوزن بان ریل شهادت هستند
دومین برنامه از سلسه برنامه های شب خاطره دفاع مقدس با عنوان «قرار عاشقی» در مصلای کرج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز برنامه قرار عاشقی با حضور نماینده ولی فقیه در استان البرز، جمعی از رزمندگان و راویان دوران دفاع مقدس، به همت قرارگاه فرهنگی جهادی شهدای گمنام کرج و با همکاری دفتر ولی فقیه در استان و مشارکت حوزه هنری البرز در فضای باز مصلای کرج برگزار شد.

حاج حسین یکتا، رزمنده دوران دفاع مقدس در این برنامه ضمن تاکید بر اهمیت اخلاص در همه امور بیان کرد: به دلیل اخلاصی که در وجود شهدا بود، شهادت نصیب آن ها شد. اخلاص یعنی در تاریکی شب اروند غواص تیر می خورد و کوسه او را می بلعد، هیچکس هم او را نمی شناسد اما نامش دل از همه می برد.

وی با بیان اینکه هر کس برای رضای خدا کار کند خداوند هم کارهای او را هموار می کند ادامه داد: اخلاص حاج قاسم او را ماندگار کرد زیرا وی با اخلاص از امر ولی خود اطاعت کرد و این اخلاص، هشت سال خواب را از چشمانش گرفت. همانند دوران دفاع مقدس به جنگ داعش رفت.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه خوب بودن و خوب ماندن حواس جمع و خلوص نیت می خواهد توضیح داد: در دوران دفاع مقدس بارها مشاهده شد که رزمندگان و جوانان ما چگونه با خلوص نیت قدم در راه حفظ آرمان های انقلاب گذاشتند و از جان خود گذشتند تا شهادت نصیبشان شد. در واقع ریل شهادت همچنان برقرار است و شهدا سوزن بان آن هستند.

لازم به ذکر است برنامه قرار عاشقی پنجشنبه اول هر ماه با مداحی و خاطره گویی پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس در مصلای کرج برگزار می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=6337

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.