• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
5
استاندار البرز:   

قطار شهری کرج تا دهه فجر ۱۴۰۲ به ایستگاه شهید سلطانی می رسد

  • کد خبر : 14064
  • 08 اسفند 1401 - 13:29
قطار شهری کرج تا دهه فجر ۱۴۰۲ به ایستگاه شهید سلطانی می رسد
استاندار البرز گفت: با برنامه ریزی دقیق و بر اساس تعهدات پیمانکار، قطار شهری کرج تا دهه فجر ۱۴۰۲ به ایستگاه شهید سلطانی خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز امروز در آئین افتتاحیه فاز یک خط دو قطار شهری کرج که با حضور وزیر کشور در ایستگاه ۴۵ متری گلشهر برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: امید است سایر خطوط قطار شهری کرج تا پایان دولت سیزدهم تکمیل شود و در اختیار مردم کرج قرار گیرد.

وی راه اندازی قطار شهری کرج را مرهون تلاش ها و پیگیری های تمامی مدیران ادوار گذشته تاکنون دانست و ضمن عرض خداقوت به شورای ششم شهر کرج بابت به سرانجام رساندن این مطالبه مردمی بیان کرد: کرج به عنوان چهارمین کلانشهر کشور پس از ۲۰ سال، در راستای توسعه حمل و نقل عمومی به امکان مهم قطار شهری دست یافت که این امر نشانگر عزم توسعه یافتگی در کشور است.

استاندار البرز عنوان کرد: کرج ۶ خط مترو دارد که در حال حاضر بخشی از خط دو مورد بهره برداری قرار گرفت و امروز ۶.۵ کیلومتر شامل دو ایستگاه برای استفاده مردم آماده شد. با برنامه ریزی دقیق و بر اساس تعهدات پیمانکار مربوطه تا دهه فجر سال ۱۴۰۲ به ایستگاه شهید سلطانی خواهیم رسید. درصدد هستیم این امکان را تا داخل فردیس ادامه دهیم تا این شهر پرجمعیت نیز از گره های ترافیکی درون شهری رها شود.

عبداللهی با اشاره به اینکه تحقق بخش عمده ای از این امر در گرو تعامل شهرداری های مربوطه است، بیان کرد: استان البرز از سال ۱۳۸۹ به عنوان استان مصوب شده و با توجه به اینکه اعتبارات زیرساخت های لازم در زمان استان شدن آن تامین نشده، افق مشخصی برای جبران کمبودها ترسیم کرده ایم. به مردم ثابت می کنیم که اگر زیرساخت ها و کمبودها تاکنون انباشته شده و حل نشده، اراده ای نبوده است.

وی با بیان اینکه از این پس با برنامه ریزی های دقیقی که صورت گرفته، شاهد تحولات محسوسی در ارتقای زیرساخت های استان خواهیم بود، به اقدامات بزرگی که در استان البرز رقم خورده و در دستورکار قرار دارد، مطرح کرد: تمام تلاش ما بر آن است تا با همت نیروهای خدوم و ولایتمدار ملی و استانی، رضایتمندی مردم را کسب کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=14064

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.