• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
6
رئیس شورای اسلامی شهر کرج؛

لایحه هزینه سفر رئیس جمهور قبل از طرح در صحن علنی شورا به شهرداری عودت داده شده بود

  • کد خبر : 7715
  • 19 فروردین 1401 - 14:34
لایحه هزینه سفر رئیس جمهور قبل از طرح در صحن علنی شورا به شهرداری عودت داده شده بود
رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: لایحه پیش بینی هزینه های سفر ریاست جمهوری به جهت عدم کفایت مستندات در کمیسیون برنامه و بودجه و قبل از طرح در صحن علنی شورا به شهرداری عودت داده شده بود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، جواد چپردار رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت که در قالب نوزدهمین سفر استانی هیات دولت به منظور بررسی اولویت‌های توسعه بخشی و تصمیم گیری برای رفع مشکلات روز به استان البرز سفر کردند گفت: این سفر دستاورد مهمی برای استان البرز به همراه داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج در ادامه تامین دپوی قطار شهری از یکی از دانشگاه های این استان با دستور ریاست محترم جمهوری و نیز سهم ۵۰ درصدی وزارت راه و شهرسازی در تکمیل بزرگراه سردار شهید سلیمانی را دو دستاورد مهم سفر رئیس جمهور به استان البرز عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به لایحه شهرداری درخصوص تامین هزینه بخشی از سفر ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: شهرداری کرج بر اساس سفرهای سابق ریاست جمهوری در ادوار و سنوات گذشته پیش بینی منابع مالی سفر را در لایحه ای تقدیم شورای اسلامی شهر کرج کرده بود.

چپردار اضافه کرد: به جهت غیرفوریتی بودن این لایحه، طبق روال به دبیر شورا ارائه و به کمیسیون تخصصی برنامه و بودجه شورای شهر ارجاع شد و به جهت اینکه این لایحه مستندات لازم را نداشت در کمیسیون به رای گذاشته شد و به دلیل عدم کفایت مستندات، به شهرداری کرج عودت داده شد در نتیجه جلسه رسمی برای تصویب این لایحه نداشتیم.

وی بیان کرد: با توجه به ادوار گذشته که شاید قسمتی از هزینه های سفر ریاست جمهوری را شهرداری ها متقبل می شدند ولی در این دوره از سفر رئیس جمهور از مجموعه استانداری درخواست رسمی نداشتیم، لایحه را  عودت دادیم. هزینه سفر ریاست جمهوری بر عهده استانداری و نهاد ریاست جمهوری است و شورای شهر  یا شهرداری مسئولیت پرداخت هزینه ها را ندارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=7715

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.