• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
4
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج تاکید کرد؛

لزوم برپایی نمایشگاه های دائمی تولیدات خانگی در کرج

  • کد خبر : 12273
  • 26 آذر 1401 - 11:48
لزوم برپایی نمایشگاه های دائمی تولیدات خانگی در کرج
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در خصوص حمایت از زنان کارآفرین و برپایی نمایشگاه های دائمی تولیدات خانگی فعال تر شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، علیرضا رحیمی، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج در بازدید از اولین نمایشگاه بانوان کارآفرین استان البرز گفت: سازمان فرهنگی شهرداری کرج باید در خصوص حمایت از تولیدات زنان کارآفرین فعال تر باشد و به منظور حمایت از این قشر و زنان سرپرست خانوار بازارچه دائمی ایجاد کند.

وی ضمن اعلام آمادگی شورای اسلامی شهر کرج در راستای حمایت تمام قد از این افراد و مشاغل آن ها اعلام کرد: فرهنگسراها یکی از محل های آموزش مشاغل و تولیدات خانگی هستند که باید سازمان فرهنگی شهرداری کرج نسبت به اختصاص ویژه یکی از فرهنگسراهای سطح شهر به عنوان آموزش و همچنین نمایشگاه دائمی عرضه محصولات خانگی اقدام کند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج در گفت و گو با بانوان کارآفرین حاضر در این نمایشگاه و شنیدن دغدغه های آنان عنوان کرد: در بازدید از این غرفه ها مشاهده شد که برخی از بانوان در منازل خود نسبت به تولیدات با کیفیت و طبیعی اقدام و آن ها را با قیمت مناسب عرضه می کردند.

رحیمی با اشاره به اهمیت نقش موثر بانوان در جامعه و لزوم حمایت از ایده ها، تلاش‌ها و مهارت‌های مختلف آنان خاطرنشان کرد: با حمایت بیشتر مجموعه مدیریت شهری می توان گام های بهتری در خصوص حمایت از موضوع کارآفرینی، توانمندسازی بانوان و رونق کسب و کارهای خانگی برداشت.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: باید حمایت از کسب و کارهای خانگی و نوپا در اولویت مدیران سازمانی قرار گیرد و علاوه بر برپایی نمایشگاه های موقت، نمایشگاه های دائمی نیز در شهر کرج ایجاد شود.

گفتنی است نمایشگاه بانوان کارآفرین البرز با حضور برندهای مختلف و تولیدکنندگان مطرح در عرصه حجاب و عفاف، چرم، بافتنی، سفال، محصولات دانش بنیان و فعالین حوزه کارآفرینی از ۲۳ الی ۲۵ آذر ماه، از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۰ در مجموعه میلاد شهرداری کرج در حال برگزاری است که تا شنبه ۲۶ آذرماه تمدید شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=12273

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.