• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز مطرح کرد؛

لزوم تعجیل حوزه هنری استان البرز در اجرای طرح تعریض نقشه سینما هجرت کرج

  • کد خبر : 11845
  • 01 آذر 1401 - 21:17
لزوم تعجیل حوزه هنری استان البرز در اجرای طرح تعریض نقشه سینما هجرت کرج
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: علت تعویق در اجرای طرح تعریض محدوده سینما هجرت کرج، فقدان طرح نقشه از سوی حوزه هنری البرز بوده است و این مجموعه باید برای اجرای این طرح تعجیل کند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، احمد افضلی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در جلسه تعیین تکلیف طرح تعریض محدوده سینما هجرت کرج که با حضور معاون اقتصادی استاندار، مشاور فرهنگی و اجتماعی استاندار، عضو شورای شهر کرج، معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جمعی از مسئولان در معاونت عمرانی استانداری تشکیل شد، گفت: هماهنگی های لازم برای تخصیص زمین جایگزین و معوض سینما هجرت صورت گرفته است.

وی اذعان کرد: حوزه هنری باید برای ارائه طرح نقشه زمین و تسریع در پیشرفت و روند کار، سرعت بیشتری داشته باشد. شهرداری کرج آمادگی تخصیص زمین معوض طرح را دارد و استانداری البرز همه اقدامات لازم در این رابطه را انجام داده است و سرعت اجرای این طرح تنها منوط به تسریع در تصمیم گیری حوزه هنری برای ارائه نقشه جدید طرح است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با بیان اینکه علت تعویق در اجرای طرح تعریض محدوده سینما هجرت کرج، فقدان طرح نقشه از سوی حوزه هنری البرز بوده است و این مجموعه باید برای اجرای این طرح تعجیل کند، خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح، بخش قابل توجهی از ترافیک این محور برای سهولت تردد شهروندان فراهم و موجب روان سازی عبور و مرور شهری و مدیریت ترافیک درون شهری خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=11845

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.