• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6

لزوم توجه مربیان به بیان مشکلات و آسیب های اجتماعی

  • کد خبر : 5713
  • 04 خرداد 1400 - 19:57
لزوم توجه مربیان به بیان مشکلات و آسیب های اجتماعی
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز عنوان کرد: مربیان ضمن توجه به نقاط قوت و ضعف و نیز بیان مشکلات و آسیب‌های احتمالی موجود، همواره باید سعی کنند با انگیزه هرچه بیشتر به کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنان خدمت رسانی کنند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، قاسم سلیمانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، در پنجمین نشست شورای فرهنگی این استان که به منظور بررسی روند اجرای فعالیت قصه گویی در محل کتابخانه مرکز شماره ۳ کانون کرج برگزار شد، قصه گویی را فعالیتی قابل اهمیت خواند و بیان کرد: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا در کشور، قصه گویی و برگزاری جشنواره، راهی ارزشمند برای حضور در میان خانواده هاست.

وی خواستار مشارکت گسترده مربیان کانون استان البرز در این برنامه شد و با بیان نقش پراهمیت مسئولان و مربیان مراکز فرهنگی، هنری کانون بر نقش مربیان در فعالیت‌های مهم و اثرگذار تاکید کرد و گفت: مخاطبان ما کانون را با فعالیت‌هایی که از طریق مربیان ارائه می شود می شناسند، بنابراین لازم است مربیان و مربیان مسئول با همدلی و همفکری مناسب در پیش‌بینی و اجرای برنامه‌ها گام های موثری بردارند.

رئیس شورای فرهنگی استان ضمن اشاره به توجه مسئولان ارشد کانون پرورش فکری البرز به این موضوع اذعان کرد: مربیان ضمن توجه به نقاط قوت و ضعف و نیز بیان مشکلات و آسیب‌های احتمالی موجود، همواره باید سعی کنند با انگیزه هر چه بیشتر به کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنان خدمت رسانی کنند.

سلیمانی در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون شوراهای فرهنگی متعددی به قصه‌گویی اختصاص یافته است، این مسئله را نشان از اهمیت ویژه قصه و قصه‌گویی در کانون دانست و حضور اعضای شورای فرهنگی، اعضای دبیرخانه قصه‌گویی استان و مسئولان مراکز در کنار یکدیگر را فرصتی مغتنم برای برنامه‌ریزی صحیح و ارائه‌ راهکارهای انگیزشی و اجرایی دانست.

ضرورت توجه مستمر به فعالیت قصه‌گویی در مراکز کانون و بیان راهکارهایی جهت جلب مشارکت حداکثری مربیان در این فعالیت‌ها از دیگر مواردی بود که مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در این نشست به آن ها اشاره کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=5713

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.