• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3
استاندار البرز تاکید کرد؛

لزوم راه اندازی تعاونی های مسکن در همه ادارات استان البرز

  • کد خبر : 12114
  • 16 آذر 1401 - 21:02
لزوم راه اندازی تعاونی های مسکن در همه ادارات استان البرز
استاندار البرز گفت: همه دستگاه ها و ادارات استان باید تعاونی های مسکن خود را راه اندازی کنند تا اقدامات لازم در خصوص تامین زمین مناسب از سوی دستگاه های مربوطه صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، قرارگاه مسکن استان البرز به ریاست استاندار و با حضور مدیرکل و معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و روسا و مدیران دستگاه های اجرایی استان در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد.

مجتبی عبداللهی، استاندار البرز در این جلسه با بیان اینکه در قرارگاه مسکن، اقدامات لازم جهت تامین مسکن تمامی اقشار جامعه به ویژه افراد کم برخوردار، پیگیری و انجام می شود، گفت: گزارشی از روند اقدامات تامین مسکن محرومان توسط کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن و سایر نهادهای مسئول در استان اخذ خواهد شد.

وی از احیای تعاونی های مسکن در استان البرز خبر داد و تاکید کرد: رفع موانع تمامی تعاونی های دارای مشکل در استان باید در قالب کارگروهی ویژه در دستور کار متولیان قرار گیرد و همه دستگاه ها و ادارات استان نیز باید تعاونی های مسکن خود را راه اندازی کنند تا اقدامات لازم در خصوص تامین زمین مناسب از سوی دستگاه های مربوطه صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در استان البرز ادامه داد: احیای بافت های فرسوده در قالب نهضت ملی مسکن در البرز، یکی دیگر از اهداف قرارگاه مسکن استان است که کمک موثری به نوسازی بافت های ناکارآمد شهری می کند. از تحلیلگران حوزه جمعیت و مسکن انتظار می رود که افق و چشم انداز دقیقی از وضعیت مسکن در استان ترسیم کنند تا بر اساس آن به برنامه جامعی برسیم.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=12114

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.