• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5

ماشین آلات سازمان آتش نشانی کرج به روز می‌شوند

  • کد خبر : 8555
  • 29 تیر 1401 - 16:52
ماشین آلات سازمان آتش نشانی کرج به روز می‌شوند
سرپرست شهرداری کرج گفت: برنامه ریزی جدی برای خرید تجهیزات آتش نشانی درنظر گرفته شده و یکی از شرکت های زیر نظر بانک شهر آمادگی کرده که ماشین آلات مورد نظر را به صورت‌ تهاتری در اختیار شهرداری قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، منوچهر غفاری سرپرست شهرداری کرج در بازدید از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج و تجهیزات آن با پرسنل این سازمان در زمینه مشکلات آن ها به گفت و گو پرداخت و بیان کرد: آتش نشانی از سازمان های مهم و حیاتی است که تضعیف آن باعث تضعیف ساختار شهر و وقوع خطرات جبران ناپذیر می شود.

وی بر تامین هزینه های پیشرفت کارکنان آتش نشانی تاکید و اعلام کرد: آتش نشانی، یک سازمان انتفاعی است و وظیفه آن حفظ جان و مال مردم و آورده آن نیز حفظ سلامتی شهروندان است. برنامه ریزی جدی برای خرید تجهیزات آتش نشانی درنظر گرفته شده و تا مرحله اجرایی پیگیری خواهد شد. یکی از شرکت های زیر نظر بانک شهر برای تهیه ماشین آلات مورد نظر آتش نشانی اعلام آمادگی کرده که آن‌ها را به صورت‌ تهاتری در اختیار شهرداری قرار خواهد داد.

سرپرست شهرداری کرج در بخش دیگری، از برگزاری مسابقات ورزشی و اردوهای مختلف برای آتش نشانان و خانواده های آنان خبر داد و اضافه کرد: توجه به این سازمان و پرسنل آن، عنایت و توجه به جان شهروندان است. تلاش در مسیر رفع مشکلات آتش‌نشانان الزامی بوده و یکی از خدماتی که باید به آنان ارائه شود، مشاوره‌های روانشناسی به منظور کاهش بار استرس‌های ناشی از عملیات‌های سخت است.

غفاری اذعان کرد: لایحه ترمیم معیشت آتش‌نشانان در پی نگاه ویژه اعضای شورای اسلامی شهر کرج به آنان امضا شده است. شهرداری نیز به عنوان یک سازمان خدمت‌رسان باید به‌صورت ۲۴ ساعته در خدمت مردم باشد و برای این که این خدمت به نحو احسن انجام شود، همه سازمان ها باید بدون کوتاهی به وظایف خود عمل کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=8555

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.