• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8

مامور قلابی را شناسایی کنید

  • کد خبر : 9323
  • 09 شهریور 1401 - 19:11
مامور قلابی را شناسایی کنید
پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصویر شخصی که با پوشیدن لباس مامور انتظامی اقدام به کلاهبرداری از طریق سایت دیوار می کرد، از شهروندان خواست چنانچه توسط وی مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: در پی ارجاع چندین فقره پرونده کلاهبرداری از شهروندان از طریق انتشار آگهی در سایت دیوار از سوی فردی که لباس کارکنان انتظامی بر تن داشته، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه کاراگاهان حاکی از این بود که متهم با شناسایی طعمه های خود از طریق سایت دیوار، هنگام مراجعه به محل اعلام شده از سوی مالباخته، با پوشش کارکنان انتظامی و ارائه رسید جعلی پرداخت، اقلام مختلف از جمله گوشی همراه، طلا و غیره را از فروشنده کالا دریافت می کرد و متواری می شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: پس از انجام تحقیقات گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی، متهم شناسایی و دستگیری شد. تاکنون ۱۹ نفر از مالباختگان وی را شناسایی کرده اند و با دستور دادیار شعبه ۱۶ دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳ کرج تصویر بدون پوشش وی منتشر می‌شود.

سرهنگ نادربیگی خاطرنشان کرد: افرادی که توسط این شخص مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند برای شکایت و پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی استان البرز واقع در کرج، میدان طالقانی، بلوار تعاون، ساختمان پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=9323

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.