• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

متولیان فرهنگ در البرز آستین ها را بالا زده اند

  • کد خبر : 9474
  • 21 شهریور 1401 - 10:23
متولیان فرهنگ در البرز آستین ها را بالا زده اند
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان البرز اتحاد را مهم ترین بخش انجام امور مهم دانست و گفت: بخش اعظم کارها علاوه بر اتحاد، همت است که در حال حاضر این دغدغه وجود دارد و متولیان فرهنگی در استان آستین ها را بالا زده و آماده همکاری هستند.

ابراهیم نوروزی فر، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان البرز و رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره تئاتر بسیج استان البرز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز گفت: طی ابلاغیه ای که از سوی سازمان بسیج هنرمندان با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد و به تبع آن اداره کل فرهنگ و ارشاد استان البرز صورت گرفت، مقرر شد جشنواره تئاتر بسیج در استان البرز برگزار شود.

وی ادامه داد: به دلیل محدودیت زمانی برخی مسائل باید به صورت فشرده مطرح و پیگیری شوند. پیش از این نیز برخی از دغدغه های هنرمندان البرزی در محافل مختلف مطرح شده اما امروز باید به یک جمع بندی برسیم تا برخی از موانع و مشکلات موجود در این مسیر، مورد بحث و بررسی قرار گیرد و با هم اندیشی، راه برای مجموعه تئاتر این استان هموار شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان البرز، اتحاد را مهم ترین بخش انجام امور مهم دانست و ابراز کرد: امیدواریم با این اتفاق خوب، بذر امید در دل اهالی فرهنگ و هنر به خصوص تئاتری ها جوانه زند. ما نیز این نوید را می دهیم با تمام توان به کمک هنرمندان استان می آییم تا خدمات ارزنده ای به جامعه هنر و هنرمند ارائه شود.

نوروزی فر گفت: بسیاری از کارهای بزرگ از دل اتفاقات کوچک برآمده اند؛ بخش اعظم کارها علاوه بر اتحاد، همت است که در حال حاضر این دغدغه وجود دارد و متولیان فرهنگی در استان آستین ها را بالا زده و آماده همکاری هستند. پول حل کننده برخی مشکلات هست اما همه موضوع نیست و برای رسیدن به موفقیت باید حلقه اتحاد شکل گیرد تا بتوانیم تفکرمان که ارتقابخش هنر استان است را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=9474

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.