• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
0

محمد زارع بنادکوکی مدیر فرهنگی برتر ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور شد

  • کد خبر : 27962
  • 19 اردیبهشت 1403 - 15:10
محمد زارع بنادکوکی مدیر فرهنگی برتر ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور شد
محمد زارع بنادکوکی به عنوان مدیر فرهنگی برتر ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور انتخاب شد و از وی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، جلسه مدیران فرهنگی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان البرز امروز با حضور مدیر فرهنگی ستاد کشور در شهرستان نظر آباد برگزار و محمد زارع بنادکوکی به عنوان مدیر فرهنگی برتر ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور انتخاب شد و از وی تجلیل به عمل آمد.

میلاد جوادی مدیر فرهنگی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور در ابتدا این نشست با تاکید بر شبکه سازی فرهنگی بر مبنای هم افزایی در ستادهای استانی بیان کرد: مجموعه همکاران بنده در استان البرز با تلاش های خود در حوزه اطلاع رسانی، ساخت برنامه تلویزیونی و … توانسته اند موفق به کسب عنوان ستاد برتر در حوزه فرهنگی شوند.

وی ضمن قدردانی از همه عوامل فعال در این مجموعه اذعان کرد: مدیران فرهنگی ستاد باید با شفاف سازی و ایجاد ارتباط با مردم از طریق اجرای طرح های همچون زیارت نیابتی، پویش کاشی حرم و … شناخت مردم نسبت به ستاد را بیشتر کنند.

محمد زارع بنادکوکی، مدیر فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز نیز در حاشیه این مراسم گفت: بی شک این افتخار متعلق به تمامی همکاران من در معاونت فرهنگی و روابط عمومی ستاد استان و مسئولان فرهنگی ستادهای تابعه است که با تلاش و مجاهدت شبانه روزی در حوزه اطلاع رسانی و طرح های نوین در امور فرهنگی باعث تحقق این امر شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=27962

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.