• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
0
رئیس حوزه هنری استان البرز:

مدرسه فیلم سازی فردا در استان البرز راه اندازی می شود

  • کد خبر : 27978
  • 20 اردیبهشت 1403 - 12:48
مدرسه فیلم سازی فردا در استان البرز راه اندازی می شود
رئیس حوزه هنری استان البرز گفت: مقرر شده در استان البرز با همکاری حوزه هنری، مرکز آفرینش های فرهنگی هنری، شورای اسلامی شهر کرج و کانون های فرهنگی هنری مساجد مرکزی به نام مدرسه فیلم سازی فردا راه اندازی شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، محمد مهرابی، رئیس حوزه هنری استان البرز گفت: مقرر شده در استان البرز با همکاری حوزه هنری، مرکز آفرینش های فرهنگی هنری، شورای اسلامی شهر کرج و کانون های فرهنگی هنری مساجد مرکزی به نام مدرسه فیلم سازی فردا راه اندازی و در آن آموزش های لازم برای فعالیت در فضای رسانه و تولید محتوا ارائه شود.

وی، تربیت انسان رسانه، ایجاد ذائقه و سلیقه فرهنگی، آموزش مهارت های لازم در زمینه فیلم سازی و تولید محتوای تصویری و دعوت به همکاری از بین هنرجوهای ممتاز را از جمله اهداف دوره برشمرد و بیان کرد: تاریخ تحلیلی سینمای جهان، تحلیل فیلم، ایده پردازی و ایده یابی، طراحی و تولید فیلم، فیلم نامه نویسی، کارگردانی، طراحی گرافیک، کار با دوربین و اصول اولیه عکاسی و فیلمبرداری، تدوین و ساخت موشن عناوین دوره هستند.

رئیس حوزه هنری استان البرز با اشاره به اینکه اولویت پذیرش هنرجوها بر اساس مصاحبه ای که بعد از ثبت نام انجام می شود است، عنوان کرد: طول مدت دوره حدودا ۹ ماه است که ابتدای تیر ماه ۱۴۰۳ آغاز می شود و تا اسفند ماه ادامه دارد. هنرجوها از ابتدا در گروه های پنج نفره متناسب با علایق و توانمندی ها تقسیم می شوند.

مهرابی افزود: برای هر گروه یک موضوع پروژه مشخص شده و تیم ها باید متناسب با آن موضوع در طول مدت برگزاری دوره یک پوستر از موضوع تهیه کنند و تیزر آن را بسازند، سپس ساخت یک مستند کوتاه و در نهایت ساخت موشن. صدور گواهی پایان دوره از سوی حوزه هنری استان البرز برای هنرجوها در گرو تکمیل پروژه نهایی است.

وی با بیان اینکه دوره دارای سیر مطالعاتی مشخص است و همه هنرجوها باید متعهد به انجام مطالعه و تحقیق باشند زیرا قطعا یکی از ملاک های اصلی سنجش پایان دوره همین موضوع است، مطرح کرد: عناوین تخصصی به دو گروه تقسیم می شوند و همه هنرجوها باید حداقل در یکی از عناوین تخصصی در هر گروه شرکت داشته باشند.

رئیس حوزه هنری استان البرز بیان کرد: حدود ۸۰ درصد هزینه این دوره توسط حامیان مدرسه تامین شده و با هنرجویایی که دعوت به همکاری با مدرسه فیلم سازی شوند قرارداد بسته می شود.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام فقط کافی است به شماره ۰۹۰۰۱۷۳۶۰۶۰ پیامک یا در پیام رسان ایتا پیام ارسال کرده و برای ثبت نام به سایت https://formafzar.com/form/6n37k مراجعه کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=27978

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.