• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
3

مرحله شهرستانی بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در استان البرز برگزار شد

  • کد خبر : 9357
  • 10 شهریور 1401 - 19:36
مرحله شهرستانی بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در استان البرز برگزار شد
مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان البرز از برگزاری مرحله شهرستانی بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در استان البرز خبر داد و گفت: مرحله کشوری این مسابقات آذر و دی ماه و اختتامیه آن نیز بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، بهزاد غفاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز از برگزاری مرحله شهرستانی بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در استان البرز خبر داد و گفت: در این دوره از مسابقات ۴۳۷ شرکت کننده زیر ۲۱ سال در سه شهرستان کرج، نظرآباد و هشتگرد در ۳۷ رشته آموزشی، به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: بر اساس استانداردهای ملی مهارت، این دوره از مسابقات با حضور نماینده دفتر مسابقات ملی و بین المللی مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار شد و سیستم طراحی سوال، فرم‌ های ارزشیابی و نحوه داوری ها کاملا منطبق بر دستورالعمل های دفتر مسابقات ملی و بین المللی مهارت بود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز بیان کرد: رقابت کنندگان این مرحله در صورت کسب حداقل امتیاز تعیین شده به مرحله استانی که به صورت متمرکز در مهرماه سال جاری با هدف انتخاب نفرات برتر استانی برگزار می شود راه پیدا می کنند.

غفاری حداکثر سن شرکت‌کنندگان در این مسابقات را ۲۱ سال ذکر کرد و یادآور شد: رشته‌های فناوری آب، سرویس و نگهداری هواپیما، پردازش ابری، امنیت سایبری، مکاترونیک و ساخت و تولید تیمی از حداکثر سنی در این مسابقات معاف هستند.

وی با بیان اینکه مرحله کشوری بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت آذر و دی ماه و اختتامیه آن نیز بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد اظهار کرد: در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت، مهارت آموزان فنی و حرفه ای استان البرز موفق به کسب دو مدال طلا در رشته های شبکه و نرم افزار و یک مدال برنز در رشته طراحی وب و پنج مدال افتخار شدند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز با بیان اینکه کوچکترین شرکت کننده بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در استان البرز، ۱۱سال سن دارد گفت: نخبگان مهارتی، آینده سازان این مرز و بوم هستند که می‌ توانند با ذهنی خلاق و استفاده از مهارت، دانش و همچنین تلاش و سخت کوشی، زمینه رشد و بالندگی کشور را فراهم سازند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=9357

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.