• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

مردم مخاطبان اصلی مجموعه مدیریت شهری هستند/ ضرورت انجام آموزش های شهروندی در کرج

  • کد خبر : 9556
  • 23 شهریور 1401 - 12:43
مردم مخاطبان اصلی مجموعه مدیریت شهری هستند/ ضرورت انجام آموزش های شهروندی در کرج
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از آغاز همکاری جدید و مشترک سازمان‌های فرهنگی و حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج با هدف ترویج آموزش‌های شهروندی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، محسن برجی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با اشاره به پیچیدگی‌های زندگی در عصر حاضر، افزایش مشکلات شهرنشینی و انتظارات شهروندان را منطقی دانست و گفت: با وجود موارد مطرح‌شده، ایجاد ارتباط دوسویه بین شهروندان و مدیران شهری کمرنگ شده و مردم برای ارائه معضلات شهری با محدودیت زمان مواجه هستند.

وی اضافه کرد: مدیریت شهری کرج در تلاش است تا در کمترین زمان، بیشترین خدمت‌رسانی به مردم را انجام داده و از طریق وسایل ارتباطی به تحقق اهداف مدیریت شهری و شهروندان جامه عمل بپوشاند زیرا مردم مخاطبان اصلی مجموعه مدیریت شهری هستند و هدف از بهبود خدمت‌رسانی ها، تسهیل در رفاه شهروندان است. ترویج فرهنگ شهروندی در برنامه‌های مشترک دو سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر و فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری گنجانده ‌شده که این موضوع رغبت شهروندان را برای حفاظت از شهر دوچندان می‌کند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج جابجایی هزاران شهروند به‌صورت روزانه با ناوگان اتوبوسرانی را فرصت مناسبی برای ایجاد ارتباط و تعامل دوسویه مدیریت شهری با شهروندان دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه ناوگان اتوبوسرانی به دلیل ارتباط حداکثری با مردم، ظرفیت خوبی در اطلاع‌رسانی دارد، سازمان فرهنگی بر آن شد تا نحوه آموزش‌های شهروندی به مردم را از طریق این ناوگان پیگیری کند.

برجی آموزش‌های شهروندی در بخش‌های رعایت حقوق شهروندی، قوانین شهرنشینی، ترویج فرهنگ استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی، ترویج فرهنگ جداسازی زباله‌ها و … را از دیگر برنامه‌های مشترک دو سازمان حمل و نقل بار و مسافر و فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج دانست و بر ضرورت انجام این آموزش ها تاکید کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=9556

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.