• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
3

مرکز آموزش جوارکارگاهی شرکت صنایع غذایی کورش افتتاح شد

  • کد خبر : 7801
  • 30 فروردین 1401 - 11:08
مرکز آموزش جوارکارگاهی شرکت صنایع غذایی کورش افتتاح شد
در راستای تحقق شعار سال‌ و ارتقای سطح مهارت شاغلان، مرکز آموزش فنی و حرفه ای جوارکارگاهی در شرکت صنایع غذایی کورش در شهرک صنعتی اشتهارد افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مرکز مهارت آموزی شرکت صنایع غذایی کورش با هدف ارتقای مهارت کارگران و افزایش بهره وری، با حضور معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی، مسئول و کارشناس آموزش در صنايع و صنوف اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان البرز و مدیران شرکت صنایع غذایی کوروش افتتاح شد.

بنابر این گزارش، یکی از راهکارهای مهم که در خصوص تقویت و گسترش موضوع مهارت آموزی با اتکا به تجربیات موفق جهانی کارایی لازم و اثربخشی را به ثبت رسانده، استفاده از مراکز آموزش جوارکارگاهی در راستای ارائه آموزش های مهارتی تخصصی در بخش های تولیدی مربوطه در کارگاه هاست.

در این راستا اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز همگام با سیاست های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در توانمندسازی اقشار مختلف جامعه، آموزش منابع انسانی را به عنوان اصلی ترین سرمایه بنگاه های اقتصادی در دستور کار قرار داده است.

دسترسی به پرتال جامع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، تهیه استاندارد مورد نیاز صنعت، امکان اخذ مجوز تاسیس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای، برخورداری از خرید خدمات آموزشی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و امکان جذب کارآموز از کارخانجات دیگر و متقاضیان آزاد، از جمله مهم‌ترین مزایای تاسیس مراکز آموزش فنی وحرفه ای جوار و بین کارگاهی برای صنايع و صنوف است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=7801

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.