• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10

مرکز آموزش جوار کارگاهی شرکت باراکا در البرز افتتاح شد

  • کد خبر : 6134
  • 06 مرداد 1400 - 10:04
مرکز آموزش جوار کارگاهی شرکت باراکا در البرز افتتاح شد
در ششمین روز از هفته ملی مهارت، مرکز آموزش جوار کارگاهی شرکت رضوان شکلات (باراکا) با هدف گسترش آموزش های مهارتی و ارتقای سطح آموزش های شاغلین افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، بر اساس ماده ۱۱۰ قانون کار و با هدف گسترش آموزش های مهارتی و ارتقای سطح آموزش های شاغلین و همچنین تسریع در نیل به اهداف کمی و کیفی واحدهای صنعتی، در ششمین روز از هفته ملی مهارت، مرکز آموزش جوار کارگاهی شرکت رضوان شکلات (باراکا) با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز، رئیس اداره آموزش، مسئول و کارشناس آموزش در صنایع و صنوف این اداره کل و مدیرعامل شرکت باراکا افتتاح شد.

بهزاد غفاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در آیین افتتاح این مرکز گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه ای جوار کارگاهی شرکت رضوان شکلات، زمینه همکاری های متقابل را فراهم کرده و موجب افزایش بهره وری و توانمندسازی منابع انسانی شاغل در این شرکت خواهد شد.

وی بیان کرد: نگاه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مقوله آموزش نیروی انسانی به عنوان اصلی ترین سرمایه بنگاه های اقتصادی، نگاه ویژه ای است و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز نیز با تمام توان و ظرفیت های موجود، بستری را برای توانمندسازی سرمایه های انسانی شاغل در واحدهای صنعتی و تولیدی استان در جهت افزایش تولید و کیفیت محصولات تولیدی و کاهش ضایعات ناشی از کار فراهم خواهد کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز ابراز امیدواری کرد با راه اندازی این مرکز، به سیاست های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مبنی بر توسعه مراکز جوار کارگاهی جامه عمل پوشانده و به توانمندی این مجموعه در بخش آموزش و مهارت کمک شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=6134

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.