• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5

مشارکت بسیجیان البرزی در واکسیناسیون همگانی کرونا

  • کد خبر : 5070
  • 26 فروردین 1400 - 13:07
مشارکت بسیجیان البرزی در واکسیناسیون همگانی کرونا
مسئول بسیج سازندگی استان البرز گفت: در گام جدید طرح شهید سلیمانی، بسیجیان استان البرز برای واکسیناسیون همگانی کرونا آماده می‌شوند تا همسو با دانشگاه علوم پزشکی در انجام این کار مشارکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مهران طیران مسئول بسیج سازندگی استان البرز با اشاره به سالروز ریشه‌کن شدن فلج اطفال بیان کرد: تلاش سپاه و بسیج برای رفع بحران‌های مختلف بر هیچ کس پوشیده نیست. از ابتدای انقلاب تاکنون شاهد موارد بسیاری از این تلاش ها بودیم که از جمله آن ها می توان به واکسیناسیون فلج اطفال اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه تولید ماسک، مواد ضدعفونی کننده و گندزدایی معابر از جمله اقداماتی بود که در ابتدای شیوع این ویروس منحوس انجام شد، بیان کرد: جهادگران در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری، به صورت گسترده در اجرای رزمایش مواسات فعالیت کردند و همواره در کنار مردم حضور داشتند.

مسئول بسیج سازندگی استان البرز در بخش دیگری با اشاره به ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان مطرح کرد: این برنامه ها در دو محور انجام می شود که یکی از آن ها، رزمایش کمک مومنانه است و تا کنون ۱۲ مرحله از آن انجام شده و در نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) نیز برگزار و  ۴۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

طیران با بیان اینکه این دومین مرحله از طرح مواسات است که در سال ۱۴۰۰ و با همکاری نهادهای مختلف حمایتی و خیرین اجرا می‌شود، از تداوم طرح شهید سلیمانی در استان البرز خبرداد و گفت: در گام جدید طرح شهید سلیمانی، بسیجیان استان البرز برای واکسیناسیون همگانی کرونا آماده می‌شوند تا همسو با دانشگاه علوم پزشکی در انجام این کار مشارکت کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز در خصوص راه اندازی نقاهتگاه های مختلف توسط سپاه در موج جدید بیماری کرونا، عنوان کرد: تعداد مراکز و تخت های نقاهتگاهی ویژه بیماران کرونایی که سپاه برای کمک به مراکز درمانی آماده کرده است، ۱۱ مرکز با ظرفیت ۵۰۰ تخت و همچنین ۹۶۱ تیم مراقبتی، حمایتی و نظارتی هستند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=5070

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.