• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2

مشارکت خیران البرزی در طرح یلدای همدلی

  • کد خبر : 2307
  • 24 آذر 1399 - 16:16
مشارکت خیران البرزی در طرح یلدای همدلی
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و خیران به همراه مراکز نیکوکاری در طرح «یلدای همدلی» شرکت می‌کنند.

رضا لشینی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، با اشاره به لزوم واگذاری امور محرومان به مردم و خیران با هدف توسعه ابعاد مردمی امور خیر و احسان گفت: امسال در شب یلدا حدود یک هزار نفر از مددجویان کمیته امداد و سایر نیازمندان جامعه هدف مراکز نیکوکاری از سبد اهدایی خیران بهره‌ مند می‌شوند.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم برگزاری تجمعات خانوادگی در شب یلدا به منظور جلوگیری از تشدید انتقال ویروس کرونا افزود: با توجه به شیوع این بیماری فراگیر حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین به‌ جای اهدای بسته‌های معیشتی شب یلدا، کمک‌های خویش را به‌ حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز یادآور شد: در حال حاضر اقدامات خوبی به ‌منظور مشارکت ساکنان محلّه‌ها برای رفع نیازهای معیشتی مددجویان مورد حمایت این نهاد که در همان محله سکونت دارند با جدیت در حال انجام است.

لشینی تأکید کرد: نیکوکاران و خیرین می‌توانند کمک‌های خود اعم از نقدی و غیرنقدی را به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام خمینی(ره) و ۲۵۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در سطح استان البرز تحویل دهند.

وی افزود: شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۹۹۷۶ به نام حساب عام اکرام ایتام و محسنین نیز جهت واریز وجوه نقدی در خدمت خیراندیشان و نیکوکاران خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=2307

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.