• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9

مشاغل گروه های شغلی یک و دو در البرز بازگشایی شد

  • کد خبر : 5542
  • 18 اردیبهشت 1400 - 15:49
مشاغل گروه های شغلی یک و دو در البرز بازگشایی شد
مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی استان البرز گفت: بر اساس تصمیم قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در البرز، از این هفته مشاغل گروه شغلی دو نیز در شهرستان های کرج و فردیس مجاز به فعالیت هستند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، ناصر مقدم، مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی استان البرز در حاشیه جلسه قرارگاه عملیاتی مبارزه با بیماری کرونا در البرز گفت: بر اساس نتایج آخرین بررسی میزان مبتلایان و متوفیان ناشی از بیماری کرونا، جدیدترین رنگ بندی شهرستان های استان البرز از سوی ستاد ملی کرونا اعلام شده است.

وی افزود: محدودیت های کرونائی بالاخص بازگشائی و فعالیت مشاغل و اصناف، باید مطابق رنگ بندی هر شهرستان صورت گیرد که از آبان سال گذشته برای هر وضعیت، از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا شرایط مخصوصی تدوین و ابلاغ شده که همان دستورالعمل ها همچنان مبنای اقدام است.

مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی استان البرز بیان کرد: به موجب همراهی خوب مردم و اصناف در شهرستان های کرج و فردیس و بر اساس تصمیم قرارگاه استانی، از این هفته مشاغل گروه شغلی دو نیز در این شهرستان ها مجاز به فعالیت هستند.

مقدم ضمن تشکر از مردم،کسبه و صنوفی که طی هفته های اخیر، به شایستگی مقررات ستادهای ملی و استانی را رعایت کردند خاطرنشان کرد: عزم و همراهی اصناف و مردم، مانع بازگشت مجدد محدودیت های کرونائی خواهد شد.

مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی استان البرز  اذعان کرد: امیدواریم این همکاری و همراهی بیش از گذشته استمرار یابد تا با همت جمعی و عمومی، نظاره گر کاهش خسارت ها و محدودیت های ناشی از کرونا در سطح کشور و استان باشیم.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=5542

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.