• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

مصوبات شورای فرهنگ عمومی سرلوحه کار کمیسیون فرهنگی شورای شهر قرار گیرد

  • کد خبر : 6401
  • 14 شهریور 1400 - 17:24
مصوبات شورای فرهنگ عمومی سرلوحه کار کمیسیون فرهنگی شورای شهر قرار گیرد
نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در عرصه ارتقای فرهنگ شهروندی زیر بنای اصلی توسعه شهری است و مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید سرلوحه فرهنگی شورا قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، علیرضا رحیمی محمودآبادی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج در اولین نشست کمیسیون فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج که با حضور اعضای این کمیسیون، رئیس سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی و تعدادی از مدیران دستگاه های فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید سرلوحه و خط مشی فعالیت کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قرار گیرد.

وی بر لزوم تحول اساسی در حوزه فرهنگ و هنر اشاره کرد و افزود: دستگاه های فرهنگی در حوزه های مختلف در سطح شهر مشغول به فعالیت هستند و رسالت اصلی حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری، ارتقای فرهنگ شهروندی، توجه به سلامت اجتماعی، ایجاد نشاط و امید به زندگی برای شهروندان و احیای فرهنگ است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج نگاه شورای اسلامی دوره ششم شهر کرج نسبت به مسائل فرهنگی و اجتماعی در شهر را قابل تحسین خواند و یادآور شد: براساس دیدگاه فرهنگی اعضای شورای شهر و مدیریت شهری به این موضوع نگاه ویژه ای شده و شرایط برای کار فرهنگی در این کلانشهر با  کمک سایر دستگاه های فرهنگی شهر مهیا است. نگاه به مادر خرجی شهرداری از طرف دستگاه های فرهنگی شهر جزو آسیب های اجتماعی در حوزه فرهنگ و هنر است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=6401

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.