• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
3
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر کرج:

معابر با ارزش تاریخی کلانشهر کرج احیا شوند

  • کد خبر : 17957
  • 07 خرداد 1402 - 14:03
معابر با ارزش تاریخی کلانشهر کرج احیا شوند
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهرداری باید با توجه به اهمیت معابر، در جهت روان سازی و کاهش تاثیر ترافیک و دسترسی آسان در بافت های ارزشمند تاریخی، اقدامات لازم را در راستای احیای آن ها انجام دهد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، حسین مهاجری، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج امروز در چهارمین جلسه کارگروه بررسی طرح تفصیلی آتی شهر گفت: در طرح تفصیلی باید در زمینه توزیع شبکه معابر با رعایت آیین نامه طراحی راه های شهری و مقررات شهرسازی و معماری مصوب شورای عالی شهرسازی و معماری کشور و دقت نظر کاهش تاثیر ترافیک بر شبکه کلی معابر و بر اساس نیاز ترافیکی ۲۰ ساله آتی شهر اقدام شود.

وی در خصوص احیای معابر با ارزش تاریخی این کلانشهر بیان کرد: شهرداری باید با توجه به اهمیت معابر، به ویژه در حد فاصل پل حامی تا بلوار شورا به جهت وجود بناهای ارزشمند تاریخی موجود و نحوه اتصال و رعایت استانداردهای سلسله مراتب در جهت روان سازی و کاهش تاثیر ترافیک و دسترسی آسان در این بافت اقدامات موثر را در راستای احیای آن انجام دهد.

در این جلسه ضمن بررسی مغایرت های سلسله مراتب طرح جامع کرج با وضع موجود در جلسه قبلی، تاثیرات آن در معابر شهری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نظراتی ارائه شد. علاوه بر موضوعات مطروحه پیرامون شبکه معابر شهر کرج، نحوه احصای معابر وضع موجود و اتصال آن به معابر شریانی درجه یک مورد سوال اعضا و رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=17957

ثبت دیدگاه

  1. I simply could not leave your site prior to suggesting that I extremely enjoyed the standard information a person supply on your visitors? Is going to be back steadily in order to check out new posts bezogoroda.ru

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.