• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
6

معارفه فرمانده یگان حفاظت اداره کل زندان های استان البرز

  • کد خبر : 1698
  • 04 آذر 1399 - 10:11
معارفه فرمانده یگان حفاظت اداره کل زندان های استان البرز
طی مراسمی با حضور فرمانده یگان حفاظت زندان های کشور و مدیرکل زندان های استان البرز و جمعی از فرماندهان انتظامی استان، سرهنگ محمدرضا عزتی به عنوان فرمانده یگان حفاظت زندان های استان البرز معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، طی مراسمی با حضور فرمانده یگان حفاظت زندان های کشور و مدیرکل زندان های استان البرز و جمعی از فرماندهان انتظامی استان، سرهنگ محمدرضا عزتی به عنوان فرمانده یگان حفاظت زندان های استان البرز معرفی شد.

اسماعیل جمیاری، مدیرکل زندان های استان البرز ضمن تبریک هفته بسیج امنیت را اولویت اول سازمان زندان ها دانست و گفت: در لوای این امنیت است که فعالیت های فرهنگی، تربیتی و اصلاحی مددجویان صورت می گیرد.

وی مطرح کرد: حتی در حدیث نبوی «نعمتان مجهولتان الصحه و الامان» پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) امنیت را به عنوان یک نعمت برشمردند که تأمین این امنیت در زندان ها وظیفه خطیر یگان حفاظت است.

مدیرکل زندان های استان البرز ضمن تقدیر از زحمات فرمانده سابق یگان حفاظت زندان های البرز افزود: انتظار می رود فرمانده جدید با ارتباط با پلیس های تخصصی استان البرز امنیت را بیش از پیش ارتقا دهد.

سرهنگ ذوالفقار برفر فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان ها با اعلام خبر تشکیل یگان های ضربت در زندان ها گفت: توصیه می کنم با همدلی و همفکری با تمامی سیستم های امنیتی به ویژه مجموعه انتظامی و تعامل با همکاران فرهنگی، اشتغال، بهداشت و درمان و… مأموریت محوله را به سرانجام برسانید.

وی ادامه داد: چرا که این یک تعامل دو سویه است؛ اگر امنیت به خوبی تأمین شود امورات دیگر نیز به درستی محقق می شود و اگر امورات دیگر به خوبی اجرا شود به برقراری امنیت نیز کمک می کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=1698

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.