• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
1

معاون اجرایی رئیس جمهور: به اندازه ۳۰ سال منابع دولت، پروژه نیمه کاره در کشور داریم

  • کد خبر : 18024
  • 09 خرداد 1402 - 9:16
معاون اجرایی رئیس جمهور: به اندازه ۳۰ سال منابع دولت، پروژه نیمه کاره در کشور داریم
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: بعضا به اندازه 30 سال منابع دولت پروژه نیمه کاره در کشور وجود دارد که لازم است نسبت به اتمام آن ها اهتمام داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور صبح امروز در نشست بررسی روند اجرایی پروژه کنارگذر شمالی کرج اذعان کرد: بعضا به اندازه ۳۰ سال منابع دولت پروژه نیمه کاره در کشور وجود دارد که لازم است نسبت به اتمام آن ها اهتمام داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه سرعت پروژه کنارگذر شمالی حاکی از پیگیری مسئولان استان البرز برای اتمام آن است، افزود: با توجه به مشکلات ترافیکی موجود در اتوبان کرج – تهران، به ویژه در ایام تعطیل، این پروژه گره ترافیکی البرز را باز می کند و به لحاظ پدافند غیرعامل و رفاه عمومی و اقتصادی حائز اهمیت است.

معاون اجرایی رئیس جمهور تاکید کرد: باید ماده ۲۳ پروژه کنارگذر شمالی، قرارداد مشارکت در این زمینه و اختصاص منابع مالی بیشتر و تسهیلات بانکی مدنظر قرار گیرد. همچنین باید بحث ماده ۵۶ نیز دنبال شود زیرا بخش زیادی از منابع مالی از طریق تغییر کاربری و مولدسازی تامین خواهد شد.

منصوری آخرین راهکار را استفاده از توان بخش خصوصی دانست و با تاکید بر اینکه باید مسئله بحران را نیز به عنوان مکانیزم مالی در نظر بگیریم، اظهار کرد: پروژه کنارگذر شمالی سند افتخاری برای کشور است که چند سال تعطیل بوده و در دولت سیزدهم باید به پایان برسد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=18024

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.