• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

معرفی برترین‌های جام شهدای مهارت ویژه بانوان در البرز

  • کد خبر : 27613
  • 06 اردیبهشت 1403 - 22:02
معرفی برترین‌های جام شهدای مهارت ویژه بانوان در البرز
مسابقات جام شهدای مهارت در گروه بانوان با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مسابقات ورزشی کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور که با عنوان جام شهدای مهارت و در گروه بانوان در چهار رشته به میزبانی اداره‌ کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در مرکز تربیت مربی کرج برگزار شد، به پایان رسید.

آیین اختتامیه مسابقات جام شهدای مهارت در گروه بانوان با حضور امیر میمنت آبادی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، بهزاد غفاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز، آرش اخوان، مدیر مرکز تربیت مربی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، تیم برتر رشته والیبال از استان اصفهان، نفر اول تنیس روی میز «نرمین لوایی» از استان مازندران، در رشته دارت «مریم کاظمی» از استان مرکزی، نفر اول رشته شطرنج «فرشته مغنی دامغانی» از استان سمنان و نفر اول شنا آزاد «زهرا عطاریان» از استان مرکزی معرفی شدند.

نفرات دوم و سوم مسابقه انفرادی تنیس روی میز، فاطمه عبدالملکی از استان همدان و فاطمه کاظمی از استان زنجان  ونفرات دوم و سوم مسابقه انفرادی دارت بانوان، زهرا اسفندیاری از استان همدان و میترا منصوری از استان مازندران هستند.

همچنین نفرات دوم و سوم مسابقه انفرادی شطرنج بانوان، فاطمه صادقی پور از استان کهگیلویه و بویراحمد و مهناز نجیب زاده از استان کرمان و نفرات دوم و سوم مسابقه انفرادی شنای آزاد، مژگان پیله ور از استان خراسان و مرضیه هوشیار از استان فارس معرفی شدند.

استان کهکیلویه و بویر احمد رتبه دوم مسابقه تیمی والیبال و استان کرمانشاه نیز رتبه سوم را به دست آوردند. شایان ذکر است رویا محبی به عنوان بازیکن جوانمردانه در رشته انفرادی تنیس روی میز معرفی و در این مراسم کاپ اخلاق به تیم استان آذربایجان شرقی اهدا شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=27613

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.