• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

معرفی فعالیت های انجمن مجازی قصه گویی کانون پرورش فکری البرز

  • کد خبر : 5547
  • 18 اردیبهشت 1400 - 22:30
معرفی فعالیت های انجمن مجازی قصه گویی کانون پرورش فکری البرز
مسئول انجمن قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز فعالیت های انجمن مجازی قصه گویی این کانون را در راستای ترغیب قصه گویان برای شرکت در بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، زهرا مرادی مسئول انجمن قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، برگزاری دو جلسه با موضوع «بررسی شیوه نامه جشنواره بیست و سوم» و «تشریح قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای» را مهم‌ترین اقدام این روزهای انجمن مجازی قصه‌گویی کانون البرز دانست.

وی راهنمایی برخی والدین برای انتخاب قصه‌ها، پرسش و پاسخ و همفکری با رابطان قصه در مراکز کانون پرورش قکری کودکان و نوجوانان استان البرز و برقراری ارتباط مستمر با مسئولان بخش‌های پادکست و ۹۰ ثانیه‌ای را به عنوان فعالیت های انجام شده در کانون البرز مطرح کرد.

مسئول انجمن قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز همچنین بررسی صفحه مجازی انجمن قصه‌گویی کشور و استان و نیز اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و بخشنامه‌های لازم را از دیگر اقدامات صورت گرفته در کانون البرز برشمرد.

مرادی ضمن اشاره به تعامل با معلمان مدارس و ترغیب آنان به قصه‌گویی و بررسی داستان های ارسالی در گروه مجازی انجمن قصه‌گویی، بیان موارد ضروری در جهت بهتر شدن موارد ارسالی جهت حضور در بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را از فعالیت‌های شاخص این انجمن خواند که با حضور و کمک جمعی از همکاران البرزی انجام می‌شود.

شایان ذکر است، علاقه ‌مندان می‌توانند جهت آشنایی و شرکت در بخش‌های مختلف بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به نشانی www.kanoonfest.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=5547

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.