• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
7
نماینده مجلس شورای اسلامی:

ملت ایران، میخ دیگری بر تابوت ایادی استکبار کوبیدند/ دشمن آرزوی سلطه بر این مردم را به گور خواهد برد

  • کد خبر : 13700
  • 22 بهمن 1401 - 14:56
ملت ایران، میخ دیگری بر تابوت ایادی استکبار کوبیدند/ دشمن آرزوی سلطه بر این مردم را به گور خواهد برد
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ولایتمدار و انقلاب ایران اسلامی، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب را در حالی جشن می گیرند که میخ دیگری بر تابوت فتنه گران و ایادی استکبار جهانی کوبیدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری، نماینده مجلس شورای اسلامی امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن کرج ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و ماه پر خیر و برکت رجب گفت: مردم ولایتمدار و انقلاب ایران اسلامی، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب را در حالی جشن می گیرند که میخ دیگری بر تابوت فتنه گران و ایادی استکبار جهانی کوبیدند.

وی مطرح کرد: امروز این مردم در سراسر کشور به خیابان ها آمده اند تا این پیام را به استکبار جهانی و آمریکا اعلام کنند که دیگر آن زمان گذشت که چشم طمع شما به ایران اسلامی ما باشد؛ آن چشم را مردم ما کور کرده و می کنند. از یاد نبرده ایم که پیش از انقلاب اسلامی، بیش از ۵۸ هزار مستشار آمریکایی، تمام مقدورات ارتش را رقم می زنند و نیروهای نظامی ایرانی تحقیر می شدند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آن زمان، بیش از هفت هزار پزشک هندی، پاکستانی و بنگلادشی مراکز درمانی ما را قرق کرده بودند، عنوان کرد: فراموش نکرده ایم که کاپیتولاسیون را در این کشور ایجاد کردند ک بر اساس آن، به تعبیر معمار کبیر انقلاب، اگر شاه ایران یک سگ آمریکایی را می کشت، مؤاخذه می شد.

ذالنوری افزود: این در حالیست که اگر یک آمریکایی، مرجع تقلید یا شخص اول مملکت را می کشت، دستگاه امنیتی، قضایی و انتظامی ما اجازه برخورد و قدرت برخورد با او را نداشتند. در سال ۱۳۵۵، زمان تعطیلی مدارس، یک راننده مست آمریکایی با شورلت خود، هشت دختر دانش آموز را زیر گرفته و حکومت، مجازات و زندان را برای پلیسی که راننده آمریکایی را بازداشت کرد، در نظر گرفت.

وی گفت: ما در شرایط ذلت بار و حقارت باری قرار داشتیم که در خانه خود تحقیر می شدیم اما این تاریکی ها با طلوع خورشید وجود مبارک امام خمینی (ره) و به زندان رفتن مردم و تبعیدها، شکنجه ها و مبارزات چندین ساله زدوده شد و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید. گروهک های مزدور و ملهد را برای ترور مردم سازماندهی و پشتیبانی کردند و با ترورها، تخریب ها و انفجارها ۱۷ هزار شهید ترور تقدیم اسلام و انقلاب شد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم پابرهنه کوچه و خیابان، آماج کینه دشمنان اسلام و انقلاب بودند، خاطرنشان کرد: در کنار این ها، جنگ تحمیلی علیه ما آغاز شد و در طول هشت سال، در زمینی گسترده از زمین، دریا و هوا، تمام نظام سلطه پشت سر دشمن ما ایستاد. در عملیات فاو با نگاه به آسمان، با نمایشگاهی از انواع هواپیماهای پیشرفته دنیا که رزمندگان را با آن ها بمباران می کردند، روبرو می شدیم.

ذوالنوری اذعان کرد: ما با یک کشور نجنگیدیم، بلکه تمام نظام سلطه در مقابل این مردم که دست خالی بودند، قرار گرفتند و جنگ هشت ساله تحریمی را بر ما تحمیل کردند که مردم اوضاع بد اقتصادی خود را محصول همان تحریم ها بدانند. شما با گوشت و پوست خود، سختی این تحریم ها را چشیده اید و نیازی به بازگویی آن ها نیست.

وی با بیان اینکه پیش از پیدایش اینترنت، دشمن با ۱۱۴ شبکه رادیویی و ۱۲ زبان زنده دنیا، به صورت شبانه روزی، علیه مردم ما تبلیغ می کردند و عملیات روانی گسترده ای را رقم می زدند، اظهار کرد: دشمن نقشه خاورمیانه جدید را طراحی کرد و ۶ سال پیش، ترامپ در مبارزات تبلیغاتی، روسای جمهور گذشته را زیر سوال می برد و می گفت آمریکا هفت تریلیون دلار در منطقه خرج کرد اما جمهوری اسلامی هنوز پابرجاست.

نماینده مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: دشمن گروه های تکفیری و تروریستی را در قالب یک جنگ نیابتی برای نابود کردن خاکریزهای دفاعی ملت ایران در سوریه، عراق و سایر نقاط بسیج کرد اما رضوان و برکات الهی، نثار روح شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم که در خارج از مرزهای این کشور بساط و طومار گروه های تروریستی و تکفیری و نیروهای جنگ نیابتی را در هم پیچیدند.

ذوالنوری با بیان اینکه این شهدا رویای خاورمیانه جدید را به کابوسی برای سردمداران نظام سلطه تبدیل کردند، اظهار کرد: امروز سران نظام سلطه اقرار می کنند که اگر صلح، ثبات، امنیت و آرامش بخواهد در خاورمیانه حاکم شود، جمهوری اسلامی ایران و ملت ما باید یک طرف معادله قدرت باشند. آن ها به جوانان ما القا می کنند که این مشکلات اقتصادی و معیشتی، محصول انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: دشمن از یک طرف می گوید جمهوری اسلامی ایران رشدی نداشته است و از سوی دیگر، برای اینکه بتواند تحریم های جدیدی را بر این ملت تحمیل کند، می گوید موشک ها و پهپادهای جمهوری اسلامی، روسیه را در مقابل جنگ اوکراین که همه غرب آمریکا آن را پشتیبانی می کنند، نجات داده است. قسم حضرت عباس (ع) آن ها را باور کنیم یا دم خروسشان را؟

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن پس از انقلاب، ایران را تحریم کرد؛ سلاح های ما آمریکایی بود و ۲۹ درصد بودجه کشور تا سال ۱۳۵۷ تقدیم دستگاه نظامی و صرف خرید از آمریکا و انگلیس می شد، پس از جنگ نیز چیزی به ما ندادند، پس این موشک ها و پهپادهای ایران از کجا آمده است؟

ذوالنوری اضافه کرد: امروز فرزندان این مرز و بوم با ساخت سلاح های سبک، نیمه سنگین، سنگین و سخت، انواع موشک ها، نفربرها، تانک ها و … خواب راحت را از چشم دشمنان اسلام گرفته اند تا جایی که روسای جمهور آمریکا مدام صحبت از گزینه های روی میز می کنند اما آن ها جرأت حمله به این ملت را ندارند زیرا این مردم سطحی از بازدارندگی را ایجاد کرده اند و زمان بزن در رو تمام شده است.

وی اذعان کرد: این ملت، فرمول سود و هزینه را به ضرر دشمن رقم زدند و هزینه های تعرض دشمن را افزایش دادند. مردم بدانند اگر نظام سلطه قصد تعرض به آن ها و انفجار بمب و موشک در داخل کشور ما را داشته باشد، هنوز گرد و غبار این انفجار روی زمین ننشسته، موشک در قلب تل آویو منفجر خواهد شد. امروز جمهوری اسلامی، در زمینه هایتک ها و انواع تکنولوژی ها و نانوتکنولوژی ها در ردیف ۱۰ کشور اول دنیاست.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز هفت کشور دنیا دارای چرخه کامل سوخت هسته ای هستند که یکی از آن ها جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: پیش از انقلاب، برای ساخت یک پل، جاده، پالایشگاه و نیروگاه، آمریکایی ها، انگلیسی ها و غربی ها، کشور ما را زیر چکمه و سلطه داشتند اما امروز در فرزندان این مرز و بوم، در این زمینه و صادرات خدمات فنی و مهندسی، در کشورهای مختلف مانور می دهند.

ذوالنوری با اشاره به اینکه این ملت، قدرت جمهوری اسلامی ایران را صادر می کنند، اظهار کرد: امروز دهه هشتادی ها و نودی ها که شکوه و عظمت مضاعفی به این راهپیمایی بخشیدند، در کنار دهه شصتی ها و پایین تر، شور و شعور انقلابی خود را به نمایش گذاشتند. امروز کسی در دنیا نمی تواند ادعا کند که جمهوری اسلامی از قدرتی حساب می برد، زیر سلطه آن است و منافع قدرت دیگری را تامین می کند.

وی با اشاره به اینکه به اذعان دوست و دشمن، امروز منطقه در اختیار جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: خاورمیانه جدید و بزرگی که دشمنان قصد تشکیل آن را داشتند، دو ویژگی داشت؛ اول اینکه در نقشه خاورمیانه جدید، نامی از جمهوری اسلامی نباشد و دوم اینکه محوریت منطقه با اسرائیل باشد. چرا خاورمیانه جدید شکل نگرفت؟ چرا از ملت ما عصبانی نباشند؟ چرا به هر بهانه ای شورش در کشور رقم نزنند؟

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمن حتی مذاکرات برجامی وین را نیز تعطیل کرد و امید داشت که با لیدرها و رهبران اغتشاشات اخیر پای میز مذاکره بنشیند و این افراد دست به سینه به عنوان نوکر بله قربان گوی دشمن باشند اما کور خوانده اند. امروز وزیر امور خارجه قطر با حضور در ایران، درخواست آمریکایی ها برای ادامه مذاکرات را مطرح می کند؛ آن ها می دانند که شکست خورده اند.

ذوالنوری وحدت و یکپارچگی ملی زیر پرچم ولایت و پشت سر رهبر معظم انقلاب اسلامی را رمز پیروزی دانست و خطاب به مردم بیان کرد: این پیروزی افتخارآفرین گوارای وجودتان. یقین بدانید که آینده از آن شماست و مشکلات اقتصادی با حول قوه الهی و همکاری دولت و مجلس، روز به روز کمتر خواهد شد و دشمن، آرزوی دستیابی به جایگاه گذشته و سلطه بر این مردم را به گور خواهد برد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=13700

ثبت دیدگاه

  1. cialis medication tadalafil cheap buy erectile dysfunction meds

  2. cost cefadroxil 250mg oral duricef 500mg buy propecia paypal

  3. buy estrace 1mg online generic minipress buy minipress paypal

  4. buy metronidazole 200mg online cheap order keflex 250mg online buy keflex 500mg online cheap

  5. order vermox 100mg online cheap vermox 100mg tablet oral tadalis

  6. clindamycin ca erythromycin 250mg canada oral sildenafil 50mg

  7. avanafil without prescription order voltaren pill buy diclofenac 50mg online

  8. order nolvadex pills nolvadex 10mg canada ceftin 250mg price

  9. generic indocin 75mg lamisil 250mg canada cefixime pill

  10. trimox for sale buy generic amoxicillin purchase clarithromycin online

  11. purchase careprost pill trazodone brand oral desyrel

  12. buy suhagra 50mg order generic aurogra buy generic sildalis for sale

  13. order leflunomide sale cost sildenafil azulfidine 500 mg price

  14. buy accutane 10mg pills buy generic accutane over the counter zithromax 500mg pill

  15. azipro ca oral neurontin 100mg neurontin without prescription

  16. lasix 100mg generic ventolin inhalator without prescription ventolin without prescription

  17. vardenafil canada tizanidine 2mg oral buy generic hydroxychloroquine

  18. altace 10mg pills oral etoricoxib 60mg order etoricoxib 120mg sale

  19. order levitra 20mg buy vardenafil 20mg plaquenil 400mg drug

  20. order asacol 800mg for sale avapro 300mg price avapro 150mg cheap

  21. buy olmesartan 10mg pill buy depakote 250mg generic depakote 500mg without prescription

  22. temovate ca order buspirone 10mg order amiodarone 200mg pills

  23. diamox 250mg uk imdur 40mg generic buy generic azathioprine for sale

  24. generic coreg 6.25mg buy chloroquine for sale buy chloroquine tablets

  25. lanoxin 250 mg canada order molnunat 200 mg order molnunat

  26. naprosyn 500mg cost naprosyn price order prevacid 30mg generic

  27. proventil 100 mcg brand buy pyridium 200 mg pills generic phenazopyridine 200mg

  28. order baricitinib 4mg pill buy metformin online cheap order lipitor 80mg online cheap

  29. montelukast order online symmetrel 100mg price cost dapsone 100 mg

  30. adalat 30mg generic purchase aceon fexofenadine 120mg price

  31. norvasc pills prilosec 20mg price omeprazole 10mg usa

  32. buy priligy paypal buy orlistat 120mg generic order xenical 60mg pills

  33. order lopressor 100mg generic cheap methylprednisolone methylprednisolone buy online

  34. order diltiazem without prescription purchase diltiazem pill zyloprim price

  35. buy aristocort medication clarinex cost order claritin without prescription

  36. ampicillin sale flagyl 200mg us flagyl online order

  37. order generic toradol purchase toradol pill cost inderal 20mg

  38. buy bactrim 960mg generic order cleocin 300mg generic order cleocin 300mg for sale

  39. buy clopidogrel 150mg generic where can i buy coumadin warfarin 5mg generic

  40. buy generic erythromycin over the counter buy erythromycin 250mg online tamoxifen without prescription

  41. buy metoclopramide generic purchase cozaar online buy esomeprazole 20mg pills

  42. purchase budesonide generic order ceftin 500mg for sale careprost us

  43. robaxin oral order trazodone 50mg without prescription buy suhagra 100mg online

  44. purchase dutasteride online cheap purchase avodart brand mobic 15mg

  45. buy celebrex online cheap brand tamsulosin 0.2mg ondansetron 8mg generic

  46. spironolactone 100mg brand valacyclovir 1000mg ca valacyclovir 1000mg cheap

  47. purchase proscar online cheap sildenafil 50mg uk viagra overnight

  48. buy cialis 20mg online ed pills gnc generic ed pills

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.