• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری کرج خبر داد؛

مهربانو؛ آیین نکوداشت دختران ایران کوچک/ همه دختران شهر دعوتند

  • کد خبر : 17571
  • 30 اردیبهشت 1402 - 18:28
مهربانو؛ آیین نکوداشت دختران ایران کوچک/ همه دختران شهر دعوتند
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری آیین باشکوه نکوداشت روز دختر با عنوان «مهر بانو» در روز دوشنبه یکم خرداد ماه در تالار بزرگ شهیدان نژاد فلاح خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، امیر اشتری، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، با اشاره به اهمیت نکوداشت فرخنده میلاد حضرت کریمه اهل بیت (ع)، حضرت معصومه (س) و جایگاه خاص دختران در جامعه گفت: دختران مهربان و فهیم کشور مقام و منزلت ویژه ای دارند که با توجه به همین موضوع، لزوم اهمیت و نگاه خاص به این سرمایه های اجتماعی احساس می شود.

وی خبر داد: در همین راستا، به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در نظر دارد با اقدامی خاص و متفاوت نسبت به سال های گذشته، آیین باشکوه نکوداشت روز دختر را با عنوان «مهر بانو» در روز دوشنبه یکم خرداد ماه ساعت ۱۶:۳۰ در تالار بزرگ شهیدان نژاد فلاح برگزار کند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج عنوان کرد: شعرخوانی شاعران مطرح کشور سید حمیدرضا برقعی و فاطمه افشاریان، اجرای استندآپ کمدی، هنرنمایی دختران نینجا، گپ صمیمانه دکتر سیما فردوسی با اجرای مژده خنجری مجری توانمند صدا و سیما از بخش های متنوع و جذاب این رویداد است.

اشتری در پایان ضمن دعوت از تمامی دختران استان البرز جهت شرکت در این جشن بزرگ بیان کرد: امیدواریم با همکاری تمامی دستگاه های مسئول، گام های موثری جهت برگزاری رویدادهای متنوع برای دختران و پسران عزیز سرزمینمان به خصوص استان البرز و شهر کرج برداشته شود.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=17571

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.