• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5
رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز:

مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر تمدید شد

  • کد خبر : 11624
  • 25 آبان 1401 - 18:53
مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر تمدید شد
رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز، از تمدید مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر این استان خبر داد و گفت: این مهلت تا 30 آبان 1401 تمدید شد.

سید محمدرضا موسوی زاده، رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، از تمدید مهلت ارسال آثار برای شرکت در هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر این استان خبر داد و گفت: با توجه به درخواست برخی اصحاب رسانه و نظر کمیته اجرایی این جشنواره، این مهلت تا ۳۰ آبان تمدید شد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این گونه جشنواره ها در استان البرز و با تاکید بر شناسایی ظرفیت های اصحاب رسانه در حوزه های مختلف مطرح کرد: اصحاب رسانه علاوه بر شرکت در یک رقابت سالم رسانه ای، نسبت به ارزیابی آثار تولیدی خود اقدام می کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز، هدف از برگزاری این جشنواره را نهادینه کردن گفتمان انقلاب، اقدام به تولیدات رسانه ای پرمحتوا و ایجاد فرصت برای نقش آفرینی بسیجیان رسانه ای دغدغه مند عنوان کرد و افزود: خلق آثار در چارچوب های مشخص شده نظم خاصی به این جشنواره می بخشد.

موسوی زاده همچنین بیان کرد: تربیت کادر خبری کارآمد، مومن و انقلابی، مطالبه گری اصحاب رسانه و افزایش احساس مسئولیت در مدیران و مسئولان در حل مسائل مرتبط با آسیب های اجتماعی، جریان سازی رسانه ای با رویکرد جهاد تبیین از دیگر اهداف این جشنواره رسانه ای هستند.

وی در پایان با اشاره به استقبال خوب خبرنگاران و اهالی قلم و رسانه از این جشنواره فرهنگی گفت: بیشترین آثار ارسالی در حوزه های آسیب های اجتماعی، جهاد تبیین و ایثار و شهادت هستند و این موضوع نشان دهنده وجود خبرنگاران دغدغه مند در این حوزه هاست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=11624

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.