• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
1
رئیس پلیس آگاهی استان البرز:

موبایل قاپ مناطق مرکزی کرج دستگیر شد

  • کد خبر : 21868
  • 11 شهریور 1402 - 15:32
موبایل قاپ مناطق مرکزی کرج دستگیر شد
رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری یک سارق موبایل قاپ با اعتراف به 20 فقره سرقت در مناطق مرکزی شهر کرج خبر داد.

به گزارش دیده بان البرز، سرهنگ حکمت الله شجاعی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تلفن همراه به شیوه موبایل قاپی در خیابان‌های مرکزی شهر کرج، رسیدگی به موضوع به صورت مشترک در دستورکار فرماندهی انتظامی شهرستان کرج و پایگاه یکم پلیس آگاهی البرز قرار گرفت.

وی مطرح کرد: بررسی‌های اولیه ماموران حکایت از این داشت که سارق به صورت انفرادی شهروندانی که اقدام به مکالمه‌های طولانی مدت با تلفن همراه در معابر می‌کنند را شناسایی می کند و در یک فرصت کوتاه گوشی تلفن همراه آن ها را می قاپد و متواری می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: در ادامه با انجام تحقیقات میدانی و تجمیع اطلاعات به دست آمده، ماموران با گشت زنی‌های هدفمند در مناطق وقوع سرقت در نهایت موفق به دستگیری یک نفر در این زمینه شدند. وی در مواجهه با چند تن از مالباختگان، به ۲۰ فقره سرقت تلفن همراه به این شیوه اعتراف کرد.

سرهنگ شجاعی با اشاره به اینکه همه مالباختگان این پرونده شناسایی شده‌اند، بیان کرد: با تکمیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند. به شهروندان توصیه می شود که از مکالمه‌های طولانی مدت در معابر عمومی که توجه سارقان را به خود جلب می کند، خودداری کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=21868

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.