• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

میدان اصلی شهر گلسار به نام «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» مزین می شود

  • کد خبر : 1409
  • 27 آبان 1399 - 21:41
میدان اصلی شهر گلسار به نام «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» مزین می شود
میدان اصلی شهدای شهر گلسار به نام سرباز ولایت و سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری و المان شهید سلیمانی نیز در میدان نصب می شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، جلسه کمیته نامگذاری معابر سطح شهر گلسار با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، نماینده اداره پست شهرستان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۶۱۵ کمیل ابن زیاد شهر و معاونت اداری مالی و مسئولین واحدهای شهرداری در دفتر شهردار گلسار برگزار شد.

سید مهدی سادات رسول، شهردار گلسار با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: نامگذاری معابر و خیابان‌ها به نام شهیدان یکی از مهمترین راهکارهای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بوده و حضور ادارات بنیاد شهید و بسیج در این جلسات به لحاظ فرهنگی و اجتماعی لازم است.

وی پیشنهاد نامگذاری یکی از میادین پرتردد شهر به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را مطرح کرد و حاضرین در رابطه با این موضوع به تبادل نظر پرداختند و در نهایت مقرر شد میدان اصلی شهدای شهر گلسار به نام سرباز ولایت و سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری و المان شهید سلیمانی نیز در میدان نصب شود.

در ادامه جلسه حاضرین در خصوص موضوعاتی از قبیل: نامگذاری معابر و کوچه های فاقد نام شهر، ارسال نقشه وضعیت موجود شهر به اداره پست جهت شناسایی و نامگذاری معابر و نصب پلاک و کد پستی، شناسایی دیگر معابر فاقد نام در سطح شهر، نامگذاری برخی از معابر به نام شهروندان اهداکننده عضو مطالبی را عنوان و تصمیماتی را اتخاد کردند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=1409

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.