• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
4

ناصر مقدم، دبیر ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های منطقه یک کشور شد

  • کد خبر : 2664
  • 06 دی 1399 - 20:03
ناصر مقدم، دبیر ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های منطقه یک کشور شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، به عنوان نماینده مدیران کل و دبیر استان های منطقه یک کشور و امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب مناطق هشت گانه کشوری تقسیم شده اند که استان های منطقه یک شامل البرز، تهران، قم، قزوین، مازندران، گیلان و سمنان هستند که جلسه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های منطقه یک کشور به صورت مجازی و از طریق وبینار برگزار شد. 

در این جلسه به اتفاق آراء ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، به عنوان نماینده مدیران کل استان های مذکور و دبیر ادارات کل فرهنگ و اراد اسلامی استان های منطقه یک کشور و امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ضمن ارائه توضیحاتی در این خصوص و قدردانی از کسانی که این مسئولیت را به وی محول کردند گفت: قطعا از تمام ظرفیت ها و تجارب موجود در انعکاس شرایط و تصمیم سازی ها، متناسب با امکانات و ظرفیت های موجود در این استان ها بهره گیری خواهم کرد.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم در مسیر استفاده از تجارب و استعدادهای فرهنگی هنری استان های منطقه یک کشور، حداکثر مشورت و بهره گیری لازم صورت پذیرد تا با یاری خداوند منجر به بهبود عملکرد و ارتقای کارآمدی ساز و کارهای موجود در میدان عمل کارگزاران فرهنگ و هنر شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=2664

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.