• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
نماینده ولی فقیه در کرج:

نباید بیش از این به آشوبگران اجازه جولان داده شود

  • کد خبر : 11199
  • 13 آبان 1401 - 17:12
نباید بیش از این به آشوبگران اجازه جولان داده شود
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تاکید بر اینکه وضعیت اغتشاشگران کاملاً روشن ‌شده و لازم است با این افراد برخورد جدی صورت گیرد، گفت: نباید بیش از این به آشوبگران اجازه جولان داده شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، آیت‌الله سید محمد مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه سیزدهم آبان ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره)، شهادت جوانان طلبه و بسیجی به خصوص سید روح‌الله عجمیان که روز گذشته توسط اشرار و داعشی های داخلی در کمالشهر به شهادت رسید را به خانواده وی و مردم استان البرز تبریک و تسلیت گفت.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت اغتشاشگران کاملاً روشن ‌شده و لازم است با این افراد برخورد جدی صورت گیرد، اظهار کرد: زمانی معترضان، دانش آموزان و دانشجویانی هستند که بر اثر القائات بیگانگان، امر بر آن‌ها مشتبه شده و فریب‌خورده‌اند که در چنین شرایطی، برای اصلاح و تذکر، صبوری لازم است و باید همین مسیر را طی و آرامش خود را حفظ و صبوری پیشه و با آن‌ها صحبت کنیم.

امام جمعه کرج با بیان اینکه این صبوری نشانه ناتوانی در برخورد نیست، بلکه فرصت دادن برای اصلاح و جبران است، ادامه داد: وقتی اغتشاشگران و اشرار می بینند مردم با آن ها همراه نمی شوند، با سلاح سرد و گرم وارد عرصه می‌شوند و ایجاد رعب و وحشت می‌کنند، قصدشان از این نمایش ها این است که به نوعی جبران کنند و قصد دارند با این نوع خرابکاری‌ها و اقدامات خشن و ناهنجار و ضریبی که بیگانگان و برخی نیروهای داخلی فاسد به آن می دهند، فضای کشور را بحرانی نشان دهند.

حمله به نیروهای حافظ امنیت جامعه، حمله به اقتدار نظام است

آیت‌الله حسینی همدانی با بیان اینکه با بعضی از اقدامات اغتشاشگران، مردم به یاد دهه ۶۰ و جنایاتی که منافقین انجام دادند افتادند، گفت: ملاحظه کردید در این روزها نیروهای انتظامی و بسیج با حوصله ماجرا را مدیریت کردند و توان و نیروی خود را به کار گرفتند و البته در این مسیر آسیب هایی هم دیدند اما اجازه ندادند به شهر لطمه ای وارد شود، با این تفاسیر، تقاضا این است که نباید بیش از این به آشوبگران اجازه جولان داده شود.

وی با تأکید بر اینکه حملات طراحی‌شده، فراهم کردن سنگ، چوب، قمه و یورش به مردم و مأموران با سلاح سرد و گرم، بستن مسیر عبور مردم و آتش زدن وسیله نقلیه نیروی انتظامی و امثال این‌ها دیگر قابل‌اغماض نیست، عنوان کرد: حمله به نیروهای حافظ امنیت جامعه، حمله به اقتدار نظام است. ازنظر شرع کسی که اسلحه به دست می‌گیرد تا مردم را بترساند حکم او روشن است و مماشات با این افراد اصلا درست نیست و از دستگاه قضا می‌خواهیم نسبت به این افراد، مقتدرانه و با قاطعیت اقدام عاجلی که مایه عبرت دیگران باشد انجام دهد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز در ادامه تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب که چراغ راه آینده کشور است فرمودند که اگر آن روز چالش با آمریکا بر سر رسوا کردن لانه جاسوسی بود امروز بر سر برچیدن بساط نفوذ نامشروع آمریکا از منطقه غرب آسیاست. حضور مردم در صحنه‌های مختلف، استکبارستیزی و از بین بردن هیبت پوشالی آمریکا در جامعه جهانی و تسلیم نشدن در برابر خواسته‌های نامشروع بوده که بیش از ۴۰ سال، آمریکا را عصبانی کرده است.

لگدپرانی‌ها به‌ انقلاب و مردم ایران نشانه سرعت افول این جرثومه فساد است

امام جمعه کرج با بیان اینکه مقاومت مردم ایران در مقابل جبهه متحد استکبار بی‌نظیر است، توضیح داد: همه این لگدپرانی‌ها و چنگ انداختن‌ها به‌صورت انقلاب و مردم ایران نشانه سرعت افول و اضمحلال آمریکا، این جرثومه فساد و تباهی است. سر دادن شعار مرگ بر آمریکا توسط ملت ایران از روی احساس و هیجان نیست؛ ملت ایران با تمام وجود خوی استکباری آمریکا را درک کرده و از روی باور و اعتقاد به اینکه او شیطان بزرگ است و هدفی جز نابودی ما ندارد از عمق جان فریاد مرگ بر آمریکا می زند…

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=11199

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.