• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

نشست واگذاری زمین برای ساخت پلی کلینیک نظرآباد برگزار شد

  • کد خبر : 14471
  • 28 اسفند 1401 - 12:34
نشست واگذاری زمین برای ساخت پلی کلینیک نظرآباد برگزار شد
نشست واگذاری زمین پلی کلینیک تخصصی نظرآباد با حضور مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در امور ساخت و ساز و مسئولین استانی و شهرستانی در فرمانداری نظرآباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، نشست واگذاری زمین پلی کلینیک تخصصی نظرآباد با حضور مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در امور ساخت و ساز، مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز و فرماندار، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر نظرآباد در محل فرمانداری نظرآباد برگزار شد.

حسین بغدادی، فرماندار شهرستان نظرآباد در این نشست عنوان کرد: با توجه به مطالبات مردم و نیاز شهرستان به مرکز درمانی، زمین هایی برای احداث این مجموعه معرفی شده که در صورت تایید، هیچ دغدغه ای برای اجرای پروژه وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به وجود دو شهرک صنعتی در نظرآباد و احداث شهرک سوم در این شهرستان مطرح کرد: با توجه به حجم بالای جمعیت کارگری در این شهرستان، در حال حاضر، به لحاظ درمانی، امکانات موجود، متناسب با جمعیت و نیازهای منطقه نیستند.

فرماندار شهرستان نظرآباد عنوان کرد: با توجه به اینکه استان البرز از نظر درمانی در سطح کشور در پایین ترین جایگاه قرار دارد، امید آن می رود با ساخت این مرکز درمانی بتوانیم گام های مناسبی در راستای رفع مشکلات درمانی مردم در این شهرستان برداریم.

سید مجید صادقی راد، مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در امور ساخت و ساز نیز در این جلسه با اشاره به برنامه سازمان تامین اجتماعی در جهت ساخت پلی کلینیک تخصصی نظرآباد اظهار کرد: ارائه خدمات مناسب و مطلوب به بیمه شدگان، دغدغه این سازمان است.

وی مطرح کرد: سازمان تامین اجتماعی در راستای پوشش درمانی بیمه شدگان، هم به تولید خدمت و هم به خرید خدمت می پردازد و در مواقعی که سازمان، مراکز بستری نداشته باشد، دریافت خدمات درمانی با فرانشیز صفر صورت می گیرد.

به گفته مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در امور ساخت و ساز، هدف سازمان تامین اجتماعی این است که براساس سطح بندی تعریف شده و استانداردهای لازم بتواند شرایط مناسبی را در جهت ارائه خدمت به بیمه شدگان فراهم کند.

وی گفت: با توجه به اینکه احداث پلی کلینیک تخصصی نظرآباد به عنوان یک پروژه جایگزین مرکز درمانی فعلی تعریف شده است، لذا در صورت مساعدت و همراهی مسئولین شهرستان برای اجرای این پروژه، دغدغه ای وجود نخواهد داشت؛ امیدواریم به زودی شاهد ساخت و ساز این مرکز درمانی باشیم.

داریوش طاهرخانی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز نیز در این نشست خاطرنشان کرد: همراهی و همدلی مسئولین شهرستان از جمله فرماندار، شهردار و شورای شهر و سایر ادارات شهرستان بسیار مهم و ستودنی است و در جلسات مختلف نیز شاهد همراهی و مساعدت آن ها هستیم .

وی بیان کرد: امروز با حضور مسئولین شهرستان در راستای واگذاری زمین گام های بسیار خوبی بر داشته شده که امیدواریم با تایید سازمان تامین اجتماعی، اوایل سال جدید بتوانیم اجرای این پروژه را آغاز کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=14471

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.