• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
10

نظارت بر عملکرد شوراها عامل بازدارنده ای در پیشگیری از تخلفات است

  • کد خبر : 6100
  • 26 تیر 1400 - 19:38
نظارت بر عملکرد شوراها عامل بازدارنده ای در پیشگیری از تخلفات است
نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی گفت: پیش بینی می شود نظارت بر عملکرد شوراهای اسلامی شهر و روستا و رصد فعالیت آنها، عامل بازدارنده ای در پیشگیری از تخلفات و کارامدسازی شوراها باشد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی در نشست با منتخبین شوراهای اسلامی شهر هشتگرد، به اهمیت و جایگاه ویژه شوراها اشاره کرد و مشورت را به عنوان یکی از مهم‌ترین اصول اجتماعی دانست.

وی اتحاد و همدلی اعضای شوراها را مهم ترین عامل تحقق مطالبات مردمی عنوان و بر اتخاذ تصمیمات درست در حوزه های فرهنگی و عمرانی تاکید کرد و گفت: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان نمایندگان قانونی مردم، همواره در جهت حل مشکلات و تحقق مطالبات شهروندان تلاش می‌کنند و در راستای رشد و توسعه شهرها و روستاها گام برمی‌دارند.

نماینده مردم ساوجبلاغ با تاکید بر خدمتگزاری به شهروندان و با بیان اینکه شورای شهر، مجلسی محلی، در سطح شهر است که نمایندگان آن توسط مردمِ همان شهر انتخاب می‌شوند افزود: منتخبین با آغاز کار خود باید جهت افزایش اعتماد مردم گام بردارند و تلاش کنند منافع شهروندان حفظ و مصالح آنان رعایت شود.

حدادی با بیان اینکه انتخاب شهردار، تصویب بودجه و نظارت بر عملکرد شهرداری‌ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است گفت: از اعضای شوراها انتظار می رود با انسجام، وحدت، همگرایی، هم پوشانی و با درنظر گرفتن حق و مصلحت مردم در راس تصمیمات خود به این وظایف مهم بپردازند.

وی با اشاره به اصلاح قانون جدیدی که در کمیسیون داخلی مجلس مورد بررسی قرار گرفته است تصریح کرد: پیش بینی می شود نظارت بر عملکرد شوراهای اسلامی شهر و روستا و رصد فعالیت آنها، عامل بازدارنده ای در پیشگیری از تخلفات و کارامدسازی شوراها باشد که نتیجه آن، ارتقای سطح خدمت به مردم است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=6100

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.