• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3
با حضور رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز؛

نمایشگاه پوستر روز جهانی گرافیک در حوزه هنری البرز گشایش یافت

  • کد خبر : 16978
  • 18 اردیبهشت 1402 - 18:30
نمایشگاه پوستر روز جهانی گرافیک در حوزه هنری البرز گشایش یافت
نمایشگاه پوستر روز جهانی گرافیک به همت حوزه هنری استان البرز و مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج امروز با حضور رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در گالری حوزه هنری البرز گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، نمایشگاه پوستر روز جهانی گرافیک به همت حوزه هنری استان البرز و مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج، با همکاری موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی، امروز با حضور رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در گالری حوزه هنری البرز گشایش یافت.

در این نمایشگاه که تا روز ۲۱ اردیبهشت برپاست و علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۰ الی ۱۸ از آن بازدید کنند، ۲۷ اثر با موضوع روز جهانی گرافیک و نمادها و نشانه هایی از این روز و حرفه از ۲۶ دانشجو در معرض نمایش گذاشته شده است که در هر یک از آن ها، دانشجویان مقطع کاردانی و کارشناسی رشته گرافیک، ایده های خود را از شغلشان به تصویر کشیده اند.

امروز پس از افتتاح این نمایشگاه هنری، دانشجویان شرکت کننده، در حضور رؤسای دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز، حوزه هنری استان، مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج و انجمن هنرهای تجسمی استان البرز، توضیحاتی در خصوص اثر هنری خود ارائه کردند.

مصطفی یوسفی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز در بازدید از این نمایشگاه، ضمن ابراز خرسندی از استقبال دانشجویان رشته گرافیک از این اقدام هنری، تاکید کرد: با توجه به اینکه استعدادها و ظرفیت های هنری بسیاری در این زمینه در البرز وجود دارد که برخی از آن ها ناشناخته هستند، باید بستری فراهم شود تا ضمن ایجاد انگیزه در هنرمندان جوان، شاهد مشارکت حداکثری آن ها در این گونه برنامه ها باشیم.

سید مرتضی سادات حسینی، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج نیز ضمن قدردانی از حضور رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در این گالری بیان کرد: برگزاری این گونه رویدادهای هنری در استان جوانی مانند البرز که دارای ظرفیت های هنری بسیار است، با کمک به شکوفا شدن استعدادهای جدید در این حوزه، می تواند بستری برای ارتقای سطح هنری استان باشد.

وی اظهار کرد: تلاش ما بر آن است تا با همکاری حوزه هنری استان البرز، این گونه اقدامات هنری را گسترش دهیم تا دانشجویان رشته های هنری مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج، ارتباط بیشتری با این نهاد هنری برقرار کنند و آثار هنرمندانه خود را در معرض نمایش عموم بگذارند. امید است بتوانیم به گونه ای عمل کنیم که در رویدادهای بعدی، مشارکت بیشتری از سوی دانشجویان صورت گیرد.

محمد مهرابی، رئیس حوزه هنری استان البرز نیز ضمن اعلام آمادگی این مجموعه برای مشارکت در برگزاری رویدادهای هنری اظهار کرد: با توجه به اینکه حوزه هنری می تواند به نوعی خانه دوم هنرمندان باشد، تلاش ما بر آن است تا ارتباط بیشتری میان آن ها و این مجموعه فرهنگی برقرار شود تا با کمک یکدیگر بتوانیم رویدادهای فرهنگی و هنری خوبی در استان برگزار کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=16978

ثبت دیدگاه

  1. I was just seeking this information for some time. After 6 hours of continuous Googleing, finally I got it in your site. I wonder what’s the lack of Google strategy that do not rank this type of informative web sites in top of the list. Usually the top sites are full of garbage.

    http://www.vorbelutrioperbir.com

  2. Unquestionably believe that which you said. Your favorite reason seemed to be on the web the easiest thing to be aware of. I say to you, I definitely get annoyed while people think about worries that they just do not know about. You managed to hit the nail upon the top and also defined out the whole thing without having side-effects , people could take a signal. Will probably be back to get more. Thanks

    https://guru4togel.live/

  3. I like this weblog its a master peace ! Glad I noticed this on google .

    https://win1000x.info/

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.