• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
3
رئیس بیمارستان کمالی کرج:

نمایندگی ثبت احوال در بیمارستان کمالی کرج راه اندازی شد

  • کد خبر : 17580
  • 30 اردیبهشت 1402 - 20:56
نمایندگی ثبت احوال در بیمارستان کمالی کرج راه اندازی شد
رئیس بیمارستان کمالی کرج از راه اندازی نمایندگی ثبت احوال در مرکز آموزشی درمانی کمالی در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و تسهیل و تسریع در ارائه خدمات سجلی به شهروندان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، دکتر مریم هاشم نژاد، رئیس بیمارستان کمالی کرج از راه اندازی نمایندگی ثبت احوال در مرکز آموزشی درمانی کمالی در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و تسهیل و تسریع در ارائه خدمات سجلی به شهروندان خبر داد.

وی افزود: کارشناسان اداره ثبت احوال کرج جهت ثبت تولد و صدور شناسنامه نوزاد به منظور تسریع در سیر اداری مراحل دریافت شناسنامه از سوی والدین بدون مراجعه به اداره ثبت احوال با هدف ارتقای رضایتمندی مراجعین در بیمارستان کمالی مستقر شده اند.

محمود محمدی، مدیرکل ثبت احوال استان البرز در بازدید میدانی از واحد ثبت احوال مرکز آموزشی درمانی کمالی گفت: با توجه به اینکه بخش زیادی از ولادت های نوزادان البرزی در بیمارستان کمالی انجام می شود، این بیمارستان دارای مجوز صدور گواهی ولادت برای نوزادان است.

وی عنوان کرد: با توجه به استقرار کارکنان اداره ثبت احوال کرج در مرکز آموزشی درمانی کمالی، والدین نوزادان می توانند مدارک شناسایی خود و گواهی ولادت نوزاد را که از بیمارستان دریافت کرده اند به کارکنان اداره ثبت احوال تحویل دهند و در همان روز شناسنامه فرزند خود را تحویل بگیرند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=17580

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.