• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4
شهردار کرج:

نواقص روشنایی پارک های کرج به زودی رفع می شود/ نصب پست برق کاخ مروارید

  • کد خبر : 17253
  • 23 اردیبهشت 1402 - 12:33
نواقص روشنایی پارک های کرج به زودی رفع می شود/ نصب پست برق کاخ مروارید
شهردار کرج از رفع نواقص و مشکلات موجود در روشنایی پارک‌ها و بوستان‌های شهری کرج پیش از آغاز فصل تابستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مهرداد کیانی، شهردار کرج، استفاده از فضاهای سبز شهری و پارک ها را یکی از حقوق شهروندان دانست و افزود: باید زیرساخت‌ها و امکانات اولیه برای حضور خانواده‌ها در این فضاها ایجاد شود تا شهروندان بتوانند با آرامش و بدون دغدغه، ساعات خوبی را در پارک‌ها سپری کنند.

وی مطرح کرد: با فرا رسیدن فصل تابستان فرصت بیشتری برای حضور شهروندان و خانواده‌ها جهت تفریح و گذران اوقات فراغت در پارک‌ها و بوستان‌های شهر فراهم می‌شود که باید برای جلب رضایت آن ها، مشکلات و معایب پارک‌ها برطرف شود.

شهردار کرج از رفع نواقص و مشکلات موجود در روشنایی پارک‌ها و بوستان‌های شهری کرج پیش از آغاز فصل تابستان خبر داد و افزود: به منظور رفع موانع شبکه و انشعاب برق بوستان‌ها و مشکلات موجود هماهنگی‌های لازم با شرکت توزیع برق استان البرز صورت گرفته است.

کیانی همچنین از نصب پست برق کاخ مروارید در آینده‌ای نزدیک خبر داد و بیان کرد: کاخ مروارید با دارا بودن فضای سبز وسیع و دریاچه بزرگ و تفریح قایق‌سواری، امکان گردش و گذران اوقات خوش را برای کودکان و خانواده‌ها فراهم کرده است. اکنون با تلاش‌های چهار ساله مدیریت شهری کرج در صیانت از درختان و احیای فضای سبز آن شاهد استقبال شهروندان و بازدید از این مجموعه هستیم.

وی گفت: ساماندهی مبلمان و استانداردسازی وسایل بازی، بهسازی، ساماندهی، رفع نواقص و تجهیزپارک‌ها و بوستان‌های شهری از دیگر اقدامات مجموعه مدیریت شهری هستند. رسیدگی به بوستان‌های سطح شهر در گام نخست علاوه بر تغییر چهره شهر می‌تواند آرامش روانی را برای شهروندان به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=17253

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.