• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5
استاندار البرز:

هر محله محروم باید حداقل یک مجموعه ورزشی داشته باشد/ توانمندسازی ۶۶ محله کم برخوردار استان البرز

  • کد خبر : 17489
  • 28 اردیبهشت 1402 - 12:46
هر محله محروم باید حداقل یک مجموعه ورزشی داشته باشد/ توانمندسازی ۶۶ محله کم برخوردار استان البرز
استاندار البرز گفت: ساخت اماکن ورزشی در 66 محله محروم استان البرز باید محقق و در هر محله حداقل یک مکان ورزشی ایجاد شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز امروز در سی و نهمین جلسه قرارگاه اجتماعی استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: همزمان با دهه کرامت برنامه های ویژه ای با هدف تبیین جایگاه دختران در جامعه و تکریم آن ها، اجرا می شود.

وی ادامه داد: دختران و بانوان جامعه می توانند از طریق برقراری ارتباط با مدیرکل امور بانوان استانداری و مشاوران امور بانوان فرمانداری های استان البرز، طرح ها، نظرات و برنامه های خود را در راستای ارتقای جایگاه بانوان در جامعه ارائه دهند.

استاندار البرز با اشاره به ارائه گزارش مدیر خانه محله حسن آباد و ابراهیم آباد در مشکین دشت، عنوان کرد: تمامی مدیران و شهرداران مربوطه باید در راستای حل موضوعات مطرح شده در محله های حسن آباد و ابراهیم آباد، اقدام کنند.

عبداللهی با اشاره به اجرای برنامه های ویژه در زمینه ساخت مدارس، مراکز درمانی، تفریحی و امنیتی و اشتغالزایی در محلات محروم بیان کرد: اهداف قرارگاه اجتماعی البرز در راس امور استان و مهمترین رویکرد و برنامه این استان با اولویت ۶۶ محله محروم است.

وی با بیان اینکه در این قرارگاه ۱۱ کارگروه تعریف شده و هر یک از مدیران مربوطه در حوزه خود به صورت ویژه اقدام خواهند کرد، اذعان کرد: تمامی شهرک های صنعتی استان به نیروی کار نیاز دارند و کارگروه اشتغال در جهت ایجاد ارتباط کارجویان و کارفرمایان اقدام می کند.

استاندار البرز، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، مسکن، امور اجتماعی به عنوان مهمترین موضوع، بانوان و تحکیم خانواده، جوانان (ازدواج، اشتغال و مسکن جوانان)، کمیته حقوقی و … را از جمله کمیته ها و کارگروه های ذیل این قرارگاه عنوان کرد.

عبداللهی مطرح کرد: مردم می توانند نظرات خود را در خصوص برنامه های این قرارگاه اعلام کنند. در روزهای سه شنبه به صورت چهره به چهره با مردم استان دیدار می کنم و از تمامی مدیران استان خواسته ام که این اقدام را در دستورکار هفتگی خود قرار دهند.

وی با اشاره به حضور در محلات محروم در قالب میز خدمت در روزهای چهارشنبه خاطرنشان کرد: ساخت اماکن ورزشی در ۶۶ محله محروم استان البرز باید محقق و در هر محله حداقل یک مکان ورزشی ایجاد شود. نهضت ساخت اماکن ورزشی در استان راه اندازی شود و بسته های تشویقی برای بانیان این امر از جمله اعطای پروانه رایگان در دستور کار قرار گیرد.

استاندار البرز با بیان اینکه مدارس در پایان زمان آموزش و تعطیلات تابستان در اختیار ورزش خانواده ها به ویژه بانوان قرار گیرد، اظهار کرد: عمليات اجرایی احداث زمین چمن مصنوعی در ۵۰ مدرسه مصوب آغاز شود. همچنین دستگاه ها در خصوص تخصيص اعتبارات مربوط به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=17489

ثبت دیدگاه

  1. справки москва spravki-kupit.ru

  2. Hurrah! After all I got a webpage from where I can actually get helpful data regarding my study and knowledge. диплом о среднем образовании

  3. You can definitely see your expertise in the article you write. The arena hopes for more passionate writers like you who aren’t afraid to mention how they believe. Always go after your heart. гостиничные документы санкт петербург

  4. I think the admin of this web site is in fact working hard in favor of his web site, as here every stuff is quality based data. bezogoroda.ru

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.